Er der nogen som er privat venner med deres børns dagplejemor? Og som ikke kendte hinanden inden barnet startede?
Min søns dagplejemor er en fantastisk sød kvinde- vi klinger super godt- synes jeg og vi har altid noget at snakke om. Vi kender efterhånden hinanden ret godt da vi snakker om alt mellem Himmel og jord i de minutter jeg er der morgen og eftermiddag.
sagen er den at hun virkelig er typen jeg har Lust til at indlede et venskab med, men er bange for at tage "skridtet" da jeg jo ikke ved om hun er venlig overfor mig, bare fordi "hun skal"?
Både hende og hendes mand klinger rigtig godt med mig og min mand og generelt føler jeg bare at de egentlig også synes godt om os.
Lige nu er vi på camping og de ligger på samme campingplads. De sagde selv vi da skulle komme ned og se vognen så det gjorde vi igår og var der en times tid- kun fordi de bød på drikkevarer osv ellers var vi gået igen så de ikke følte vi presser os på. Vi havde det rigtig hyggeligt og de er klart nogen jeg godt gad bruge tid sammen med rent privat. Jeg bryder mig dog ikke om at spørge eller gå derned igen da jeg jo reelt ikke ved hvad de tænker og ikke vil have de synes vi er anmasende så derfor går vi ikke derned mere...
det er bare så dumt at spørge: hey, vil i spise sammen en aften?
Synes det er en træls situation at sætte hende i hvis hun egentlig ikke gider se sit dagplejebarn og forældre rent privat men bare er venlig for det skal hun være i arbejdstiden?
hvad ville i gøre? Nogen der har prøvet noget lignende?
Anmeld
Citér