Kram til dig. Det er bare mega hårdt!
Som du skriver det lyder det præcis som hjemme hos os. Nora er nu snart 8mdr, og hverken sp eller Børnefyssen har mødt en baby som hende.
Har i prøvet noget kiropraktor, osteopat eller kranieseKral?
Nora havde en hård fødsel som endte i aks og hun har efterfølgende grædt MEGET! folk sagde det gik over, det var kolik, men vi vidste det ikke var det. Hun har fået over 12 behandlinger nu af forskellige mennesker, og endelig har vi fået en gladere baby. Osteopat og en GOD Børnekiropraktor har hjulpet, men hun er stadig et brokkehovedet, hun 'småklynker' KONSTANT, vi skal underholde hende, hun vil sjældent ligge på legetæppet, at sove i barnevogn nægtede hun!
Hun er først begyndt at trille nu, men det er ikke noget hun er vild med.
Så læste jeg om "signalstærke børn" og ALT passede på en prik med vores beskrivelse af Nora. Har du læst om det? Måske har i et signalstærkt barn☺ jeg tror selv på at vores datter er signalstærk.
Min egen mor siger til mig at jeg også var sådan da jeg var baby. Dengang for 27år siden blev det kaldt kolik, også selvom barnet var 1år og stadig græd og brokkede sig!!
Jeg har købt en slynge, det hjælper på at aflaste armene. Mine arme sov til sidst fordi de var så overanstrengt af at vugge, rokke, bære hele tiden.
Min erfaring er, at am hvis du ammer, så meget som baby har lyst til! Det er tryghed og det dejligste sted at være for en urolig baby. Prøv om i kan svøbe baby i et tæppe, se om det giver mere ro. Her hjemme hjalp det ikke, hun skreg bare højere og sparkede med benene, men på mange urolige babyer hjælper det.
Få tjekket ørerne, eller om der kunne være andet galt.
Nora havde silent refluks de første måneder og fik medicin, det hjalp også lidt på gråden.
Husk at babyer ikke græder for at genere, men blot fortælle der er noget i vejen. Nogle gange græder Nora også selvom jeg sidder og krammer hende, men hun har brug for at jeg er der. Specielt hvis hun er overtræt, så græder hun bare. Men det er okay, bare jeg holder hende og viser jeg er der.
du gør dit bedste som mor, og din baby elsker dig over alt på jorden også selvom de er nogle brokkehoveder!
Der er flere grupper på Facebook med signalstærke børn og sensitive børn. De er gode at følge med i