Konstant utilfreds baby - mister modet, vender det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2017

FrkC

Jeg tænker om noget kan genere hende :) Min søn var låst i nærmest hele ryggen og allerede efter en behandling ved kiropraktor blev han en anden dreng :) Jeg ville få hende clearet ved en kiropraktor, er der ingenting gør de jo ingenting ved det :) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2017

Milalas

FrkC skriver:

Jeg tænker om noget kan genere hende :) Min søn var låst i nærmest hele ryggen og allerede efter en behandling ved kiropraktor blev han en anden dreng :) Jeg ville få hende clearet ved en kiropraktor, er der ingenting gør de jo ingenting ved det :) 

Det burde jeg nok ha skrevet. Jeg har haft hende ved kiropraktor og zoneterapeut men ingen af dem fandt noget..

Anmeld Citér

24. maj 2017

Stivdie

Her blev det bedre, da hun var ca 5-6 måneder, og så havde vi en rolig periode indtil hun blev 9 måneder og startede i vuggestue - så blev hun ørebarn og sov elendigt og var meget ofre ulykkelig til hun var små 21 måneder. Der er HÅRDT! I know!  Men det BLIVER bedre. 

Anmeld Citér

24. maj 2017

God-mor

Milalas skriver:

Ej men det er så hårdt konstant at høre på klynk eller gråd og man bare ikke kan gøre noget for at afhjælpe det 

Det er hamrende hårdt! Husker tydeligt jeg gik tur med barnevognen kl. 2 om natten fordi jeg var desperat ! Men det bliver bedre! Prøv at Hold fokus på det selvom det er svært i denne tid

Anmeld Citér

24. maj 2017

Lisette W

Milalas skriver:

Jeg synes ærligt talt, det er ved at være sygt hårdt, at min datter så ofte er utilfreds og utilpas. Hun vil helst bare være på arm dagen lang, græder og brokker sig meget og vil kun sove længere end 40min hvis hun er i bæresele.

Det er ikke fordi jeg ikke vil lege med hende eller aktivere hende. Jeg ville bare ønske, at hun var en glad baby... misunder dem der kan sige: Min søn/datter er så nem og glad og græder aldrig uden grund!

Kunne godt tænke mig at spørge jer med større børn, der måske også har haft utilfredse/utilfredse babyer, om I kan sige noget om, hvornår det vender (hvis det overhovedet gør - suk)???
Hun er nu 4mdr. og har varet i 1,5-2mdr.
Det er virkelig ikke, fordi jeg vil brokke mig over mit barn. Jeg ved godt, at det er hårdt at få børn, men... synes bare det er ekstra hårdt at have en baby, der er sur meget af tiden. Det dræner mig virkelig for energi.
Kan I dele ud af jeres erfaringer?

Jeg havde også en sur baby og genkender ønsket om at vide hvornår det vender! Har du en skråstol? Det hjalp lidt for os og aflaster lidt. Min søn ville også kun falde i søvn i bæreselen, men så snart han faldt i søvn kunne jeg ligge ham i barnevognen og selv om det så kun var 30-40 min så er det bare med at nyde det og få ladet op til en ny omgang.

Vores søn var primært frustreret over ikke at kunne komme frem ved egen kraft og blev en meget glader dreng da han begyndte at kravle. 

Anmeld Citér

25. maj 2017

Tutter92

Milalas skriver:

Ja min SP siger at jeg bare må rokke læs indtil hun lære selv at sove men det virker som et håbløst mål lige nu. 

Hun tager fint på men er en sulten pige og kan ikke lade være med at tænke på om hun mon ville sove bedre hvis jeg supplerede med mere mad. Har I erfaringer med det? 

Lægen havde knap tid til at teste reflekser til 5US-tjek 

Min søn var også meget sur omkring den alder, og SP sagde at hvis han tømte alle sine flasker skulle vi give ham noget mere, og da vi gjorde det blev han en helt anden dreng. 

Men snak med SP om at give mere mad. 

Anmeld Citér

25. maj 2017

Milalas

Lisette W skriver:

Jeg havde også en sur baby og genkender ønsket om at vide hvornår det vender! Har du en skråstol? Det hjalp lidt for os og aflaster lidt. Min søn ville også kun falde i søvn i bæreselen, men så snart han faldt i søvn kunne jeg ligge ham i barnevognen og selv om det så kun var 30-40 min så er det bare med at nyde det og få ladet op til en ny omgang.

Vores søn var primært frustreret over ikke at kunne komme frem ved egen kraft og blev en meget glader dreng da han begyndte at kravle. 

Nej jeg har ingen skråstol men det kan da være jeg skal anskaffe mig en. Jeg tager imod alle råd. 

Hun vil af og til gerne sove videre i barnevognen hvis hun har ligget længe nok hos mig men det er max 30min og hun virker slet ikke udhvilet der efter men er bare et brokkehoved og så fristes jeg til bare at have hende på mig men er efterhånden helt kørt ned over ikke at have blot 5 min 

Anmeld Citér

25. maj 2017

Milalas

Tutter92 skriver:

Min søn var også meget sur omkring den alder, og SP sagde at hvis han tømte alle sine flasker skulle vi give ham noget mere, og da vi gjorde det blev han en helt anden dreng. 

Men snak med SP om at give mere mad. 

Jeg har talt med hende om det men hun mener at hun får rigeligt mad fordi hun tager fint på og det er dumt at satse og måske vil hun så kun have flaske og ikke ammes. 

For mig er det bare vigtigt hun får al den mad hun ønsker og måske er hun jo bare en sulten baby der gerne vil tage endnu mere på...

Anmeld Citér

25. maj 2017

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

kan det være tigerspring....? så vidt jeg husker overlapper det 3. og 4. spring nærmeste hinanden og det føles som en evighed... har du løst om dem og set om det evt passer på din datter....

Anmeld Citér

25. maj 2017

Skouboe

Har du fået tjekket hendes ører?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.