Opdatering på barn i pleje.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2018

helle85

Sprit25 skriver:

Hvordan går med din søn

Nu gå det fint. 

Dette er kort om hvad der er sket, jeg kan godt uddybe alt hvad der er sket, hvis det ønskes?

Kort efter dette opslag ændret tingene sig, der skete ting jeg ikke kunne acceptere,  vi havde en kamp med kommunen om at få en ny plejefamilie, de ville ikke lytte, først da der kom en ny teamleder, begyndte de at lytte og undersøge sagen, der var tingene så slemme at jeg endte med at tage Lucas hjem. 

Vi fik først hjælp efter 3 uger hvor vi herefter fik noget aflastning til de fandt en ny plejefamilie.

I marts flyttede han ind hos den nye pleje familie, og de er rigtig gode, han snakker stadig ikke hos dem, men han kan tale med plejemoren i tlf. Han er glad for at være der og siger selv han er glad, i sommerferien der var plejefamilien på ferie i 14 dage, (jeg ønskede ikke lucas skulle med) der sagde han at han savnede dem. 

Vi har et rigtig godt samarbejde og vi styre alt selv samvær osv. De opdatere mig om hvordan det gå et par gange om ugen.

Han er kommet på en rigtig god skole med gode spicel klasser, hvor de tager udgangspunkt i børnene behov.

Han er en rigtig glad dreng 

Efter hvad jeg har hørt, så har den anden pleje familie ikke pleje børn mere. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.