Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
God-mor skriver: Så er det da vildt flot i kan leve for 9000 og er absolut ikke meget. Ja det bliver dejligt at få lidt mere mellem hænderne Læser til pædagog så ikke en luksus løn, men er da mere end en su
Så er det da vildt flot i kan leve for 9000 og er absolut ikke meget.
Ja det bliver dejligt at få lidt mere mellem hænderne Læser til pædagog så ikke en luksus løn, men er da mere end en su
Jeg er pædagog, har 37t og arbejder på botilbud
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Årgangs Mor skriver: De 5000-6000kr er jo så pr kvartal
De 5000-6000kr er jo så pr kvartal
Ja der får vi så 13500kr pr. Kvartal. Men har også tvillinger på 6 år og så en søn på 1år. Og ved tvillinger er vi så heldige at man får flerbørns tillæg.
Mullesmith skriver: Jeg er pædagog, har 37t og arbejder på botilbud
Nej, det synes jeg ikke det er. Vi er kun to voksne og 1 barn og bruger nok det samme som jer om måneden.
Min mand synes også tit jeg bruger for meget men hvis det er mig som skal stå for indkøb mm. så må han leve med det eller selv forsøge at gøre det bedre.
Mullesmith skriver: Har lige været ved at regne lidt på forbruget indtil videre denne måned da min mand tænker at det er alt for meget jeg har brugt! Vi er en familie på 5 og de to af børnene bruger natble og den lille bruger hele tiden ble. mad og husholdning inkl. Bleer: 3966kr benzin: 770kr gaver: 695kr cafe og fastfood: 532kr ialt: 5963kr er det ALT for meget, når vi kun er halvvejs i måneden? Har lige handlet STORT ind idag så den næste uge skal der ikke købes andet end højest lidt mælk, frugt og brød. Bilen er også lige tanket helt op så køre også ugen ud. Vi har en gave post mere på ca.300 denne måned og der er ikke planlagt nogen cafe/ fastfood besøg resten af måneden! Hvad tænker i? Og hvad bruger i?
Har lige været ved at regne lidt på forbruget indtil videre denne måned da min mand tænker at det er alt for meget jeg har brugt! Vi er en familie på 5 og de to af børnene bruger natble og den lille bruger hele tiden ble.
mad og husholdning inkl. Bleer: 3966kr
benzin: 770kr
gaver: 695kr
cafe og fastfood: 532kr
ialt: 5963kr
er det ALT for meget, når vi kun er halvvejs i måneden? Har lige handlet STORT ind idag så den næste uge skal der ikke købes andet end højest lidt mælk, frugt og brød. Bilen er også lige tanket helt op så køre også ugen ud. Vi har en gave post mere på ca.300 denne måned og der er ikke planlagt nogen cafe/ fastfood besøg resten af måneden! Hvad tænker i? Og hvad bruger i?
Vi er 4 og klarer os for 3600 om mdr med bleer. Brændstof er trukket fra..
Mullesmith skriver: Ja der får vi så 13500kr pr. Kvartal. Men har også tvillinger på 6 år og så en søn på 1år. Og ved tvillinger er vi så heldige at man får flerbørns tillæg.
Vi får jo også mere end det da vi har 4 børn hvoraf den ældste er 6, resten går jo så bare til div opsparinger dvs de 5-6000kr er det som er tilbage. Vi får ikke flerlinge tilskud da jeg ikke har tvillinger, men har 2 sæt pseudo tvillinger
det er jo ret individuelt. Fx hvad man prioriterer, som økologi fx.
Vi er 1 voksen og 2 børn. Bruger 1200kr på benzin, 3200 på mad/husholdning og 2000 på øvrige. Så, 7200 pr måned.. og så har jeg heller ikke sparet da
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128