Lægevagt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2017

Anonym trådstarter

Det lugter ikke, ik rødt og der er intet at se udover en masse mælkehvidt udflåd.. jeg må hente de kapsler i morgen. Tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Har ikke kløe, det er ikke rødt el hævet.. bare smerter i skeden/indgang... 

Hvordan er smerterne? En trykken, stikken eller noget helt tredje?

grunden til jeg spørger er at jeg selv var gravid for knap 4 år siden. Der havde jeg sådan en trykkende tyngde fornemmelse i underlivet. Det gjorde utrolig ondt og specielt ved kontakt. Jeg valgte en abort dengang og fik at vide at det var noget med livmoderen og hormonerne der var skyld i de smerter. 

Hvis du er gået så lang tid over tid. Så ville jeg sige du skulle ringe til lægen på mandag og få foretaget en blodprøve for hcg. 

Anmeld Citér

13. maj 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Hvordan er smerterne? En trykken, stikken eller noget helt tredje?

grunden til jeg spørger er at jeg selv var gravid for knap 4 år siden. Der havde jeg sådan en trykkende tyngde fornemmelse i underlivet. Det gjorde utrolig ondt og specielt ved kontakt. Jeg valgte en abort dengang og fik at vide at det var noget med livmoderen og hormonerne der var skyld i de smerter. 

Hvis du er gået så lang tid over tid. Så ville jeg sige du skulle ringe til lægen på mandag og få foretaget en blodprøve for hcg. 

Det både trykker og stikker og små jag.. samt niv fra æggestokken ind i mellem.. 

jeg ringer til min læge mandag.. det her har jeg sku alligevel aldrig prøvet... 

tænker om en graviditet er en mulighed som du siger pga det øget udflåd.. 

Anmeld Citér

13. maj 2017

Anonym

Anonym skriver:

Det både trykker og stikker og små jag.. samt niv fra æggestokken ind i mellem.. 

Jeg ville også tænke graviditet når du er gået 12 dage over tid og har øget udflåd som ikke lugter. Tænker måske du skal smutte ned efter en graviditet test :-) 

Anmeld Citér

14. maj 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Dengang jeg var gravid og havde de smerter i underlivet som jeg beskrev. Der havde jeg ikke øget udflåd så vidt jeg husker. 

Men ja få det tjekket hos lægen. Om ikk andet for at udelukke graviditet nu når du er gået så langt over

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.