Tiden går, men er optimistisk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2017

Mortil2piger18

Profilbillede for Mortil2piger18
Flomama skriver:

nej det er der desværre ikke. 

men man lærer at leve med det med tiden 

Puha ja 3 år har vi været gennem møllen og har bare ikke accepteret det endnu 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

29. april 2017

lineog4

Profilbillede for lineog4
Mod

Nok meget godt lige at høre en læge hvis du stadig bløder. 

Men vil sige man skal altså ikke vente 8 uger, der er "kun" så længe man bløder. Jeg fik mælkestoppiller 4 dage efter Lias fødsel (da hun døde) og ved ikke om de var grunden, men jeg stoppede næsten med barselsflåden med det samme og havde almindelig menstruation 24 dage efter. Jeg fik at vide der anspltnintet var til hinder for jeg havde ubeskyttet sex. 

Anmeld Citér

29. april 2017

Flomama

Profilbillede for Flomama
Mortilenengel17 skriver:

Puha ja 3 år har vi været gennem møllen og har bare ikke accepteret det endnu 

jeg mente efter at miste. 

det er 3 år siden vi mistede og vi har ikke fået flere børn 

Anmeld Citér

29. april 2017

Mortil2piger18

lineog4 skriver:

Nok meget godt lige at høre en læge hvis du stadig bløder. 

Men vil sige man skal altså ikke vente 8 uger, der er "kun" så længe man bløder. Jeg fik mælkestoppiller 4 dage efter Lias fødsel (da hun døde) og ved ikke om de var grunden, men jeg stoppede næsten med barselsflåden med det samme og havde almindelig menstruation 24 dage efter. Jeg fik at vide der anspltnintet var til hinder for jeg havde ubeskyttet sex. 

Okay jeg har stort set ikke blødt idag heller, kun lidt efter vi havde sex, der er lige kommet en plet brunt udflåd 

Anmeld Citér

29. april 2017

Mortil2piger18

Flomama skriver:

jeg mente efter at miste. 

det er 3 år siden vi mistede og vi har ikke fået flere børn 

Nåååe, ja jeg er stadig meget ked af det, men det er selvfølgelig meget nyt, men ja det bliver bedre for hver dag der går, det svinger meget fra dag til dig

vi har stadig ingen børn så jeg vil ikke give op endnu 

Anmeld Citér

29. april 2017

Cassandra

Profilbillede for Cassandra
Carpe diem
Mortilenengel17 skriver:

så er det 14 dage siden vi mistede vores lille pige. Men bliver bedre og bedre til at få en "god" dag. Jeg er begyndt at træne lidt igen, og spise Pco venligt. 14 dage siden jeg fødte og jeg tror sørme at jeg har haft/har ægløsning igår eller idag til trods for at jeg stadig bløder lidt efter fødslen.

jeg har haft mens lignende ondt i højre side, i 2 dage nu, og imorges var min temperatur steget med 0,2 grader. 

Det endte med at vi tog chancen og morgen hyggede lidt i håb om at jeg måske bliver gravid igen. Selvom jeg ikke lige er fan af at have sex mens jeg bløder! 

Nå men er i hvert fald glad hvis bare min cyklus er blevet mere regelmæssig, det var den nemlig ikke før pga min Pco.

Det blev lidt langt men jeg har bare fået lidt fornyet håb idag 

Hvis jeg var dig/jer ville jeg vente til efter første menstruation - ellers kan du/I risikere at din livmoderhals er for kort og miste igen. Det fik jeg at vide efter vi mistede sidste sommer - jeg ved det er hårdt at vente, men heller være på den sikre side Jeg blev selv hurtig gravid igen og har termin d. 15 juni.

- Held og lykke

Carpe diem 

Anmeld Citér

29. april 2017

Mortil2piger18

Cassandra skriver:

Hvis jeg var dig/jer ville jeg vente til efter første menstruation - ellers kan du/I risikere at din livmoderhals er for kort og miste igen. Det fik jeg at vide efter vi mistede sidste sommer - jeg ved det er hårdt at vente, men heller være på den sikre side Jeg blev selv hurtig gravid igen og har termin d. 15 juni.

- Held og lykke

Jeg ringede og spurgte jordmoderen og hun sagde at der ikke var noget for at forsøge når vi var klar til det igen? 

Anmeld Citér

29. april 2017

Cassandra

Carpe diem
Mortilenengel17 skriver:

Jeg ringede og spurgte jordmoderen og hun sagde at der ikke var noget for at forsøge når vi var klar til det igen? 

Det sagde vores jordemoder også, men overlægen på sygehuset mente at vi skulle vente til efter første menstruation for at være sikker på at livmoderhalsen er normal igen - og jeg er glad for at vi ventede - kroppen og psyken har godt af den lille ventetid

Carpe diem 

Anmeld Citér

29. april 2017

Mortil2piger18

Cassandra skriver:

Det sagde vores jordemoder også, men overlægen på sygehuset mente at vi skulle vente til efter første menstruation for at være sikker på at livmoderhalsen er normal igen - og jeg er glad for at vi ventede - kroppen og psyken har godt af den lille ventetid

Nå ja.. det er så for sent nu.... men nu er der jo heller ingen garanti for at jeg bliver gravid eftersom det nok var igår jeg havde æl og har også Pco. 

Anmeld Citér

29. april 2017

Cassandra

Carpe diem
Mortilenengel17 skriver:

Nå ja.. det er så for sent nu.... men nu er der jo heller ingen garanti for at jeg bliver gravid eftersom det nok var igår jeg havde æl og har også Pco. 

Der er aldrig garanti ved graviditet - der er aldrig garanti for at det lykkedes, men hvorfor gå den sikreste vej. 

Men husk, hvis du stadig er meget ked af det - så ville det måske være bedre med en pause fra PB - en my graviditet bliver nemlig ikke en dans på roser. Og hvis psyken driller - så vil en ny graviditet måske gøre mere skade end gavn. 

Carpe diem 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+