Tiden går, men er optimistisk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.146 visninger
26 svar
10 synes godt om
29. april 2017

Mortil2piger18

Profilbillede for Mortil2piger18

så er det 14 dage siden vi mistede vores lille pige. Men bliver bedre og bedre til at få en "god" dag. Jeg er begyndt at træne lidt igen, og spise Pco venligt. 14 dage siden jeg fødte og jeg tror sørme at jeg har haft/har ægløsning igår eller idag til trods for at jeg stadig bløder lidt efter fødslen.

jeg har haft mens lignende ondt i højre side, i 2 dage nu, og imorges var min temperatur steget med 0,2 grader. 

Det endte med at vi tog chancen og morgen hyggede lidt i håb om at jeg måske bliver gravid igen. Selvom jeg ikke lige er fan af at have sex mens jeg bløder! 

Nå men er i hvert fald glad hvis bare min cyklus er blevet mere regelmæssig, det var den nemlig ikke før pga min Pco.

Det blev lidt langt men jeg har bare fået lidt fornyet håb idag 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

29. april 2017

Carina:-)

Profilbillede for Carina:-)
Mod

Jeg forstår virkelig godt dit ønske om en nu graviditet.  Men sex når du stadig bløder efter fødslen er ikke godt.

Der er en øget risiko for infektion så jeg vil kraftig anbefale at i venter til blødning er stoppet så du er sikker på at såret i livmoderen er helet.

Men ja forstår dit ønske .  Det var også i mit hovedet 24/7 da vi mistede en datter.

Anmeld Citér

29. april 2017

Mortil2piger18

Carina:-) skriver:

Jeg forstår virkelig godt dit ønske om en nu graviditet.  Men sex når du stadig bløder efter fødslen er ikke godt.

Der er en øget risiko for infektion så jeg vil kraftig anbefale at i venter til blødning er stoppet så du er sikker på at såret i livmoderen er helet.

Men ja forstår dit ønske .  Det var også i mit hovedet 24/7 da vi mistede en datter.

Ja det er jo nok nærmere en pletblødning, har ikke blødt fra igår ved 21 tiden og til idag ved 10 tiden, og det var først efter sex at der kom lidt størknet med ud da jeg tissede bagefter. 

Anmeld Citér

29. april 2017

Flomama

skal du ikke til undersøgelse 4-6 uger efter fødslen? 

jeg kan godt forstå hvor meget du længtes. 

jeg var for hurtig ude med ubeskyttet sex efter fødslen og endte på hospitalet og på 3 forskellige medicinj præparater på grund af en grum livmoder betændelse. 

og der var gået 4 uger og jeg blødte ikke, men livmoderen var ikke lukket sammen endnu, så alle bakterierne var kravlet op og hygget sig 

Anmeld Citér

29. april 2017

Mortil2piger18

Flomama skriver:

skal du ikke til undersøgelse 4-6 uger efter fødslen? 

jeg kan godt forstå hvor meget du længtes. 

jeg var for hurtig ude med ubeskyttet sex efter fødslen og endte på hospitalet og på 3 forskellige medicinj præparater på grund af en grum livmoder betændelse. 

og der var gået 4 uger og jeg blødte ikke, men livmoderen var ikke lukket sammen endnu, så alle bakterierne var kravlet op og hygget sig 

Nej det er der ingen der har snakket om, har endda været nede ved lægen angående noget andet, vi gik begge i bad inden, ved godt der stadig sikkert kan komme noget derop, ja det er sgu nok dumt set i bakspejlet, det bliver også kun den ene gang for nu. Alt føles dog normalt ved seancen. Ved ikke om det gør nogen forskel ift at min livmoder osv lukker igen at jeg fødte allerede i uge 20 ?

Anmeld Citér

29. april 2017

Flomama

Mortilenengel17 skriver:

Nej det er der ingen der har snakket om, har endda været nede ved lægen angående noget andet, vi gik begge i bad inden, ved godt der stadig sikkert kan komme noget derop, ja det er sgu nok dumt set i bakspejlet, det bliver også kun den ene gang for nu. Alt føles dog normalt ved seancen. Ved ikke om det gør nogen forskel ift at min livmoder osv lukker igen at jeg fødte allerede i uge 20 ?

ja bad osv gør ikke den store forskel. 

jeg ville nok give lægen et kald og hører om du skal have en undersøgelse. 

jeg ved ikke så meget om at føde i uge 20, men tænker du har jo stået åben og født et barn, så det er vel et sår ligesom når man føder senere bare mindre.

jeg fødte i uge 32 (gik fint vaginalt) og uge 29, ved ks. og der mistede vi 4 dage gammel. 

efter første fødsel var jeg først lukket 8 uger efter. ved anden var jeg lukket 6 uger efter. 

Anmeld Citér

29. april 2017

Mortil2piger18

Flomama skriver:

ja bad osv gør ikke den store forskel. 

jeg ville nok give lægen et kald og hører om du skal have en undersøgelse. 

jeg ved ikke så meget om at føde i uge 20, men tænker du har jo stået åben og født et barn, så det er vel et sår ligesom når man føder senere bare mindre.

jeg fødte i uge 32 (gik fint vaginalt) og uge 29, ved ks. og der mistede vi 4 dage gammel. 

efter første fødsel var jeg først lukket 8 uger efter. ved anden var jeg lukket 6 uger efter. 

Okay må give ham et kald her om en uge eller 2. Det var nok dumt, men hold op det var svært at lade være med at gå glip af en potentiel chance, savnet er bare så stort efter et barn og det er ikke til at holde ud at vi har mistet vores datter 

Anmeld Citér

29. april 2017

Flomama

Mortilenengel17 skriver:

Okay må give ham et kald her om en uge eller 2. Det var nok dumt, men hold op det var svært at lade være med at gå glip af en potentiel chance, savnet er bare så stort efter et barn og det er ikke til at holde ud at vi har mistet vores datter 

Det forstår jeg 

Længsel er meget voldsomt at leve med 

Anmeld Citér

29. april 2017

Mortil2piger18

Flomama skriver:

Det forstår jeg 

Længsel er meget voldsomt at leve med 

Især fordi der ikke er nogen der kan garantere en at man nogensinde får sit ønske opfyldt

Anmeld Citér

29. april 2017

Flomama

Mortilenengel17 skriver:

Især fordi der ikke er nogen der kan garantere en at man nogensinde får sit ønske opfyldt

nej det er der desværre ikke. 

men man lærer at leve med det med tiden 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.