Ble problemer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2017

Nina84

mor:) skriver:

Hvor ofte sætter de hende? Tænker om du kan foreslå pædagogerne et æggeur til at minde dem om at din datter lige skal prøve at tisse?

Jeg foreslog at de satte hende på toilettet fast hver anden time, men det synes de var unødvendigt. De siger at de spørger hende om hun skal tisse før de går på legepladsen, eller før og efter frokost. Men hvis der foregår noget som er mere spændende, så svarer hun selvfølgelig nej, fordi hun ikke vil gå glip af noget. De siger ikke "du skal lige tisse, før vi leger/spiser". 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2017

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Nina84 skriver:

Jeg foreslog at de satte hende på toilettet fast hver anden time, men det synes de var unødvendigt. De siger at de spørger hende om hun skal tisse før de går på legepladsen, eller før og efter frokost. Men hvis der foregår noget som er mere spændende, så svarer hun selvfølgelig nej, fordi hun ikke vil gå glip af noget. De siger ikke "du skal lige tisse, før vi leger/spiser". 

Jeg arbejder i en børnehave of alle børn skal prøve at tisse inden de kommer ud på legepladsen. 

Og skal vi på tur om formiddagen skal alle børn prøve at tisse inden vi tager afsted: l

Derudover minder vi børn der lige har smidt bleen, om at tisse/prøve at tisse hver time/hver anden time. Kommer an på om der blev tisset eller kun prøvet. 

Jeg kan ikke forstå de ikke bakker mere op om det. 

Anmeld Citér

4. maj 2017

"Anarkisten"

Nina84 skriver:

Mhm...jeg skal nok til at være lidt mere direkte. Jeg kan mærke at det gør mig rigtig bekymret og ked af det, når de ikke tager sig tid til at hjælpe min pige med det lille problem.  

Selvfølgelig skal de hjælpe hende og det er altså ok, at man bliver lidt den "dumme kælling" en gang i mellem, i hvert fald når man er i sin gode ret 

Kan se du har skrevet længere nede, at pædagogerne "spørger" og hun skal tisse. Nej nej, den går ikke. "Vi skal lige ud og tisse inden vi spiser, sover, skal ud på legepladsen". Hun skal ikke spørges, men fortælles, at nu skal vi lige på toilettet og tisse, før vi skal dit og dat. Kan hun så ikke tisse, jamen så har hun trods alt været på toilettet. 

Bliv du bare lidt skrap 

Anmeld Citér

7. maj 2017

Nina84

"Anarkisten" skriver:

Selvfølgelig skal de hjælpe hende og det er altså ok, at man bliver lidt den "dumme kælling" en gang i mellem, i hvert fald når man er i sin gode ret 

Kan se du har skrevet længere nede, at pædagogerne "spørger" og hun skal tisse. Nej nej, den går ikke. "Vi skal lige ud og tisse inden vi spiser, sover, skal ud på legepladsen". Hun skal ikke spørges, men fortælles, at nu skal vi lige på toilettet og tisse, før vi skal dit og dat. Kan hun så ikke tisse, jamen så har hun trods alt været på toilettet. 

Bliv du bare lidt skrap 

Jeg skal gøre mit bedste. Tak! 

Anmeld Citér

7. maj 2017

Nina84

mor:) skriver:

Jeg arbejder i en børnehave of alle børn skal prøve at tisse inden de kommer ud på legepladsen. 

Og skal vi på tur om formiddagen skal alle børn prøve at tisse inden vi tager afsted: l

Derudover minder vi børn der lige har smidt bleen, om at tisse/prøve at tisse hver time/hver anden time. Kommer an på om der blev tisset eller kun prøvet. 

Jeg kan ikke forstå de ikke bakker mere op om det. 

Det er meget frustrerende. Det er også grunden til hvorfor jeg føler at mit barn bliver lidt glemt   

Anmeld Citér

8. maj 2017

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Nina84 skriver:

Det er meget frustrerende. Det er også grunden til hvorfor jeg føler at mit barn bliver lidt glemt   

Du må kræve det af dem og foreslå et æggeur som hjælpemiddel. Det gør ikke noget du stiller krav om at de bskker op om det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.