Bryllup i bowlinghal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2017

debbie19

Dig, mig og vores lille prinsesse <3 skriver:

Hej  

Vi var lidt samme sted forrige år. 

Vi havde lige fået en datter og købt et nyt hus. Valget stod derfor lidt imellem at lave testamente eller blive gift for at sikre hinanden. 

Vi tog valget i april mens vi var ved at invitere til fødselsdag. Det endte med at blive et lille privat bryllup på rådhuset. Vi holdte det på The Grill. Ved ikke om du kender det? Men det et spisested ved et bowling center i vores nær område. Vi ønsker at blive velsignet og holde et rigtig bryllup i vores øjne når der er råd til det  

Så jeg syntes sagtens i kan. 

Dog syntes jeg at i først og fremmest skal mærke efter hvad i virkelig ønsker jer. Så i ikke ender med at fortryde  

Det er netop  The grill der laver maden vis vi skal holde det der,

hvor mange var i ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2017

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123

Jeg synes i skal stoppe op og tage det roligt. 

Igår ville i giftes på rådhus og helt Low key. Idag kirkebryllup og stor fest for evt lånte penge. 

Man kan sagtens holde bryllup i en bowlinghal men det skal være af lyst og ikke nød fordi det var det der var ledigt. 

Jeg tror i kommer til at fortryde dette haste bryllup. Jeg ville vente men hvis datoen betyder så meget ville jeg blive gift i hel stilhed nu og så holde den fest i ønsker når i har tid til at spare op og planlægge ordentligt alt andet er ærgerligt. 

Anmeld Citér

23. april 2017

debbie19

Har vis formuleret mig lidt forkert....

Vi er ligeglad med om det var et telt eller ligne men vi kan ikke  være i vores lejlighed længere. Vi ønsker større Med betegnelse på kirke og mad udefra. Vi syndes faktisk bowlingcenter Lyder mega fedt og ved alle vil elske det og især fri bar og soft ice. Vi er normalt ikke til store fester eller fester der Drejer sig kun om os. Vi får ikke taler og sange for vi ønsker bare at hygge med god mad og sjov hvilket bowling helt klart vil give. Vi har længe snakket om I familien at vi skulle have en familie tur.. nu er chancen der. Jeg var bange for andre i centeret ville i tænke jeg var tosset vis Jeg render i hvid kjole... buffen er lige os Vi bli'r så mætte for vi går altid amok i maden ������

Anmeld Citér

24. april 2017

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
debbie19 skriver:

Det er netop  The grill der laver maden vis vi skal holde det der,

hvor mange var i ? 

Vi var Ca 20. der var rigtig fint til vores hvertfald. 

Anmeld Citér

24. april 2017

debbie19

Okay tusind tak for svar ;-)

Anmeld Citér

24. april 2017

MiniMe2005

debbie19 skriver:

Har vis formuleret mig lidt forkert....

Vi er ligeglad med om det var et telt eller ligne men vi kan ikke  være i vores lejlighed længere. Vi ønsker større Med betegnelse på kirke og mad udefra. Vi syndes faktisk bowlingcenter Lyder mega fedt og ved alle vil elske det og især fri bar og soft ice. Vi er normalt ikke til store fester eller fester der Drejer sig kun om os. Vi får ikke taler og sange for vi ønsker bare at hygge med god mad og sjov hvilket bowling helt klart vil give. Vi har længe snakket om I familien at vi skulle have en familie tur.. nu er chancen der. Jeg var bange for andre i centeret ville i tænke jeg var tosset vis Jeg render i hvid kjole... buffen er lige os Vi bli'r så mætte for vi går altid amok i maden ������

Ja, nu øger jeg lige jeres budget ;-) Men hvad med en klassiske brudekjole til vielsen og så en kortere kjole til festen og bowling, som du kan bevæge dig i? Den behøver jo ikke være dyr :-) Asos.com har virkeligt mange, fine og korte hvide brudekjoler til næsten ingen penge :-) Så er du lidt mere "diskret".

Og helt ærligt tror jeg de fleste vil være pænt ligeglade :-)

Anmeld Citér

24. april 2017

debbie19

kom lige til at tænke på. havde i et lokale eller sad i i restauranten

og hvor længe var i der?  

Anmeld Citér

24. april 2017

debbie19 skriver:

kom lige til at tænke på. havde i et lokale eller sad i i restauranten

og hvor længe var i der?  

Vi var i et lokale for os selv, hvor der blev lukket af  

Vi var der i Ca 5-6 timer. 

Anmeld Citér

24. april 2017

debbie19

Vi var i et lokale for os selv, hvor der blev lukket af  

Vi var der i Ca 5-6 timer. 

Ja okay det var da en god slat timer. 

var det den pakke med buffet og softice i fik? 

vi har regned ud med buffet og isbar. fri drikkels. og 1 times bowling vil vi skulle af med 550 kr pr person. men skal ringe til middag og snakke med chefen i bowlinghallen. kunne jo håbe der var lidt mængde rabat når vi kommer 30 stk 

var du i en alm kjole den dag?

Anmeld Citér

24. april 2017

debbie19 skriver:

Ja okay det var da en god slat timer. 

var det den pakke med buffet og softice i fik? 

vi har regned ud med buffet og isbar. fri drikkels. og 1 times bowling vil vi skulle af med 550 kr pr person. men skal ringe til middag og snakke med chefen i bowlinghallen. kunne jo håbe der var lidt mængde rabat når vi kommer 30 stk 

var du i en alm kjole den dag?

Vi blev gift kl halv elleve. Så vi fikfaktisk brunch. Vi valgte menuen uden soft ice fordi der var så meget lækkert mad. 

Men havde der været flere børn så havde vi nok taget det med. 

Vi havde fri adgang til legeland i mens også. Hvilket var godt for de børn der var med  

Ja de havde jeg. Min mand sørgede for buket uden jeg vidste det <3

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.