Hej igen igen sorry for spam af bryllups tråd men er i vildrede...
vi skal jo giftes den 20 maj på rådhuset fandt vi ud af tirsdag
og regnede med at vi skulle være herhjemme med lette retter som jeg selv kunne mixe.. men vi kan bare føle mere og mere nu at det ikke er nok.. vi ønsker os en stor fest og gider ikke stå for maden den dag.. så har brugt weekenden på at ringe rundt men kun bowlingcenteret er ledig den dag...
vi skal flytte i september så buget var low på bryllup men vi ønsker virkelig det her og har derfor aftalt at vi bruger alle vores penge på bryllup nu og spare og spare de 4 mdr og vis der så mangler et par tusind så låner vi dem af banken da vi kan betale indenfor 1 mdr igen....vi ønsker virkelig en fest og ikke bare hygge og det er virkelig vokset for vi gik fra at blive 10-15 stk men så spredt det sig i famillien at vi skal giftes og folk blev virkelig skuffet fordi de gerne ville med og vi vil jo gerne have dem med..
vi har regned ud at for 30 mennesker koster det os 16.500 kr
og det endda med en times bowling haha kan man det ??
jeg vil være hvid brud om så jeg skal se dum ud...
vi har virkelig også fortrudt at vi skal giftes på rådhus og min kæreste er ellers overhoved ikke kristen og plejer at nægte at ville i kirke men nu ønsker han det virkelig 
han har virkelig ændret sig den sidste uge... vi har jo sendt ægteskabspapir ind og navneændring på mig tror i man kan annulere det og få det lavet til et kirkebryllup istedet vis præsten kan den 20 maj?? kan ikke finde nogen steder om det kan annuleres... vi vil giftes den 20 maj da den dato er vores dato ....... hjælp hvad tænker i 

Anmeld
Citér