Bryllup i bowlinghal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2017

debbie19

Mor og meget mere skriver:

Der er stor forskel på behov og lyst/ønsker! Ingen har just behov for en Lilly-model og et kirkebryllup, men vel heller ikke for at fejre det stille og roligt med et vennepar. 

Den kjole jeg har kig på koster 699 kr  vi troede heller ikke lysten var til det store for det er vi normalt ikke til... men nu kan vi bare begge mærke at det føles bedre for jeg har dog hele tiden sagt jeg gerne ville være hvid brud men turde ikke få slør på fordi folk siger det unormalt på rådhus... nu vil jeg jo kunne få slør på også min far får lov at følge mig op med melodi til og jeg ved min plejeforældre vil acceptere vores ægteskab mere også vis vi fik guds velsignelse da jeg er opvokset i den kristne tro men min kæreste er stik men jeg lever ikke et kristent liv. har dog altid holdt på jeg ville giftes inden børn og vi ønsker virkelig børn nu 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2017

IenFart

Profilbillede for IenFart

Der er stor forskel på behov og lyst/ønsker! Ingen har just behov for en Lilly-model og et kirkebryllup, men vel heller ikke for at fejre det stille og roligt med et vennepar. 

Det er noget flueknepperi, men fair nok. "Lyst til" så. Men hvis lysten eller ønsket om noget er stærkt nok kan det vel sagtens tangere et behov.

Anmeld Citér

23. april 2017

debbie19

IenFart skriver:

Det kan da godt være man ville more sig over en bowlende brud, men hvis I også selv synes det ville være sjovt, så fyr den af. Jo mere uformelt, desto bedre.

Jeg ville personligt langt foretrække at være gæst til et bowle-bryllup end et der var totalt fancy og havde kostet en bondegård.

yay I gør mig så glad for vi var virkelig usikker på om det vil være kikset .. vi synes det kunne være smadre sjovt og såå hyggelig at tæske hele fam i bowling og elsker vi kan give dem fri bar 

Anmeld Citér

23. april 2017

Nel

Jeg synes det lyder helt vildt sjovt med et bowlings-bryllup. Ville elske at være med til det!  Nej, man vinder nok ikke prisen for det mest sofistikerede bryllup. Men jeg tror tilgengæld det vil blive skide sjovt og hyggeligt!

Anmeld Citér

23. april 2017

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
IenFart skriver:

Det er noget flueknepperi, men fair nok. "Lyst til" så. Men hvis lysten eller ønsket om noget er stærkt nok kan det vel sagtens tangere et behov.

Egentlig synes jeg ikke, det er flueknepperi. For mig KAN det tendere det det nedladende at kalde folks ønsker og drømme for behov, for alle er vel indforståede med, der ikke er tale om livsnødvendigheder eller basic Maslow  For mig er det ofte det ikke-basale, skøre og unødvendige, der sætter kulør på tilværelsen - ej (nødvendigvis) at forveksle med luksus. En hvid brud, der tyrer bowlingkuglen afsted, omgivet af en flok bowlende familie og venner, kunne være et prima eksempel - bare fordi det er sjovt, og de har lyst 

- og jeg ville gå lige så glad til rådhusbryllup for få udvalgte, fordi netop dét var hovedpersonernes ønske. 

Anmeld Citér

23. april 2017

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
debbie19 skriver:

yay I gør mig så glad for vi var virkelig usikker på om det vil være kikset .. vi synes det kunne være smadre sjovt og såå hyggelig at tæske hele fam i bowling og elsker vi kan give dem fri bar 

Kun kikset i det tilfælde, hvor I selv stod og krummede tæer og tænkte, det måske var lidt plat. I skal gå all in og vide, at det er lige det her, I har lyst til. Og så blæs da på, om nogen skulle rynke på næsen - det er JERES dag!

Anmeld Citér

23. april 2017

debbie19

Kun kikset i det tilfælde, hvor I selv stod og krummede tæer og tænkte, det måske var lidt plat. I skal gå all in og vide, at det er lige det her, I har lyst til. Og så blæs da på, om nogen skulle rynke på næsen - det er JERES dag!

Anmeld Citér

23. april 2017

Sprit25

Jeg synes I skal vente! Vitterligt. I går på kompromis og finder halve løsninger. Der er også en 20 maj næste år. 

Anmeld Citér

23. april 2017

MiniMe2005

Vil bare lige tilføje, at jeg blev borgerligt viet (inkl kæmpe fest), men ikke på rådhuset. Vi fik en til at komme ud, og vi blev gift et sted, der betød noget for os :-) Jeg ved ikke, om I kan nå det med så kort varsel, men det er værd at undersøge... Jeg synes lidt, det er noget pjat, at et rådhusbryllup er mindre fint end kirken. Det er, hvad man gør det til.

Mht bowlinghallen... Jeg ville ikke gøre det og synes det lyder kikset, men min mening er et eller andet sted ligegyldig :-) Hvis I synes, det kunne være sjovt, så hør det!

Og som en anden skriver, så er der også en 20. maj næste år, hvis det hele kikser. Så har I også bedre tid til at spare op til den fest, I har lyst til at holde :-) Jeg kan sagtens forstå, I gerne vil holde fast i den dato :-)

Anmeld Citér

23. april 2017

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
debbie19 skriver:

Hej igen igen sorry for spam af bryllups tråd men er i vildrede...

vi skal jo giftes den 20 maj på rådhuset fandt vi ud af tirsdag 

og regnede med at vi skulle være herhjemme med lette retter som jeg selv kunne mixe.. men vi kan bare føle mere og mere nu at det ikke er nok.. vi ønsker os en stor fest og gider ikke stå for maden den dag.. så har brugt weekenden på at ringe rundt men kun bowlingcenteret er ledig den dag... 

vi skal flytte i september så buget var low på bryllup men vi ønsker virkelig det her og har derfor aftalt at vi bruger alle vores penge på bryllup nu og spare og spare de 4 mdr og vis der så mangler et par tusind så låner vi dem af banken da vi kan betale indenfor 1 mdr igen....vi ønsker virkelig en fest og ikke bare hygge og det er virkelig vokset for vi gik fra at blive 10-15 stk men så spredt det sig i famillien at vi skal giftes og folk blev virkelig skuffet fordi de gerne ville med og vi vil jo gerne have dem med.. 

vi har regned ud at for 30 mennesker koster det os 16.500 kr 

og det endda med en times bowling haha kan man det ??

jeg vil være hvid brud om så jeg skal se dum ud...

vi har virkelig også fortrudt at vi skal giftes på rådhus og min kæreste er ellers overhoved ikke kristen og plejer at nægte at ville i kirke men nu ønsker han det virkelig  han har virkelig ændret sig den sidste uge... vi har jo sendt ægteskabspapir ind og navneændring på mig tror i man kan annulere det og få det lavet til et kirkebryllup istedet vis præsten kan den 20 maj?? kan ikke finde nogen steder om det kan annuleres... vi vil giftes den 20 maj da den dato er vores dato ....... hjælp hvad tænker i 

Hej  

Vi var lidt samme sted forrige år. 

Vi havde lige fået en datter og købt et nyt hus. Valget stod derfor lidt imellem at lave testamente eller blive gift for at sikre hinanden. 

Vi tog valget i april mens vi var ved at invitere til fødselsdag. Det endte med at blive et lille privat bryllup på rådhuset. Vi holdte det på The Grill. Ved ikke om du kender det? Men det et spisested ved et bowling center i vores nær område. Vi ønsker at blive velsignet og holde et rigtig bryllup i vores øjne når der er råd til det  

Så jeg syntes sagtens i kan. 

Dog syntes jeg at i først og fremmest skal mærke efter hvad i virkelig ønsker jer. Så i ikke ender med at fortryde  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.