Navn i tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2017

Soonmom

quindelist skriver:

Vi bruger sådan nogle navnebånd købt hos Ikast etiket.

men indrømmet jeg er simpelthen for doven til at sætte navn i det hele. Jeg skriver navn i fodtøj og sætter navnebånd i jakker og flyverdragter. Resten lever jeg med risikoen for at miste og af samme årsag hører man mig ALDRIG pive over tøj der er væk. Vi sørger for at hun har rigeligt skiftetøj så hun har tøj at tage på hvis der er noget der forsvinder ;-)

Det er iøvrigt forsvindende lidt vi har mistet i tidens løb -vist mest strømper. Min datter bliver 6 til august

Men nu er det jo heller ikke kun pga at man kan miste det, det er også super irriterende som pædagog at der ikke er navn i tingene (det er umuligt at holde styr på om det er Carlas bukser eller ibens) især hvis Carla er et roedehovedet og ikke aner hvilke bukser der er hendes eller blot synes de er fine og ønsker det er hendes, eller er for lille til at vide det

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2017

tarkoflen

Stemmer i med navnelapper. De kan bruges på stort set alt. Her er de også på drikkedunke og madkasser. Og det smarte  er at hvis du skal sælge tøjet kan de pilles af igen, men de holder alligevel super godt i både vaske- og opvaskemaskine. 

Vi har fornavn, efternavn og telefon nr. Mest af alt fordi den også er på feks yndlingsbamsen, og hvis den bliver væk vil det være skønt at den der finder den kan ringe til mig eller hvis man mister en støvle eller en jakke eller lignende andre steder end i bh. 

Anmeld Citér

21. april 2017

Troldemommi

Jeg bruger altså bare en ganske almindelig blå kuglepen eller en sort sprittusch, behøver det at være en videnskab...

Anmeld Citér

22. april 2017

"Anarkisten"

Navnelapper.dk eller identiteter.dk 

På den stores lapper står der fornavn og klasse og på den bettes står der for- og efternavn, mit telefonnummer og så navnet på stuen i børnehaven. Syntes det er rart med stuenavn, for der er jo mange der hedder William eller Sophia eller.....

Anmeld Citér

24. april 2017

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
SDD skriver:

Ja det lyder umiskendeligt billigt og nemt og det går ikke af i vask? 

Det kan godt forsvinde lidt når man har vasket tøjet rigtig rigtig mange gange, men så er det jo bare med, at skrive navnet igen. Men det forsvinder aldrig helt.

Jeg mener, at en tekstil-pen koster ca. 30 kr og kan købes i de fleste boghandlere

Anmeld Citér

24. april 2017

CC79

Bruger navnelapper fra Navnelapper.dk til  det allervigtigste tøj som jakker, flyverdragter, fodtøj men også vanter og huer fx. Til undertøj mindre pænt tøj har jeg en tusch til tøj som jeg bruger til at skrive navn i tingene med. Har indtil videre ikke mistet noget tøj og bruger også navnelapper til madkasser og andet. De klarer opvaskemaskine og kogevaske på 90 grader så de er bare geniale.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.