Navn i tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.455 visninger
25 svar
28 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. april 2017

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Goddag 

Så er tiden kommet til at vores datter skal starte i børnehave. Dertil kommer tiden, jeg selv kan huske, hvor man havde en andens tøj med hjem eller ikke kunne finde sit eget. 

Hvad har I brugt til jeres børns tøj, sko med videre?

og hvad har i skrevet? 

Overvejer et stempel med navn og efternavn. Er det nok? Eller skal der fx stå stuens navn?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2017

AnoMom

SDD skriver:

Goddag 

Så er tiden kommet til at vores datter skal starte i børnehave. Dertil kommer tiden, jeg selv kan huske, hvor man havde en andens tøj med hjem eller ikke kunne finde sit eget. 

Hvad har I brugt til jeres børns tøj, sko med videre?

og hvad har i skrevet? 

Overvejer et stempel med navn og efternavn. Er det nok? Eller skal der fx stå stuens navn?

Prøv at søg på Google. Man kan kan bestille sådan nogle navne klistermærker. Dem har jeg til min søn med fornavn og efternavn. De er i alt hans tøj og sko og kan gå i vaskemaskinen og samtidig lige til at pille af

Anmeld Citér

21. april 2017

Guldlok88

Jeg har klistermærker med min søns navn og mit tlf nummer  

Anmeld Citér

21. april 2017

Soonmom

Vi bruger Navnelapper. Min søn går kun i dagpleje nu, så der står bare hans fornavn, men når han begynder i børnehave kommer der nok efternavn på også 

Anmeld Citér

21. april 2017

Junipige15

Vi har klistermærker med navn og en sommerfugl så min datter på næsten 2 år også ved at det er hendes ting  de kan klare vaskemaskinen og det hele. Fandt dem bare på nettet.

Anmeld Citér

21. april 2017

MiniMe2005

Navnelapper.dk :-) De holder virkeligt godt, både i 60'er og almindelig vask. Vores søn går i vuggestue, så vi har kun hans navn på lappen (desuden er der i gennemsnit fire om året, der får samme navn som ham, så der er en meget lille chance for, at der er andre). Hvis det er et mere almindeligt navn, ville jeg nok også skrive efternavn eller telefonnummer.

Anmeld Citér

21. april 2017

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg købte en sort tusch som var beregnet til tøj. Så skrev jeg bare deres navn i mærket på tøjet - nemt og billigt

Anmeld Citér

21. april 2017

MKBP

Profilbillede for MKBP

Pædagogen her stemmer klart for Navnelapper  På vores står der for- og efternavn og mit telefonnr. ! Vil klart anbefale at man skriver både for- og efternavn, da jeg fx ikke ved hvad alle hedder til efternavn på den anden stue i min institution 

//Mette

Anmeld Citér

21. april 2017

Ciss

Jeg brugte navnelapper.

Der stod barnets fornavn og mit telefonnr.

Men efter 6 år sammenhængende  med børn i vuggestue/børnehave uden en eneste gang at blive ringet op, droppede jeg nummeret og skrev bare initialer efter fornavnet.

På trods af grundig mærkning af absolut alt tøjet- også alle sokkerne - har jeg utallige ganger funnet børnenes tøj i afdelingernes rodekasser/glemt tøj. "Nej, var det hans, det så jeg ikke..." Så selvom jeg var rigtig glad for navnelapperne og altid satte  dem let synlig, så vil jeg sige, at de havde ikke den store effekt.

Anmeld Citér

21. april 2017

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
AnoMom skriver:

Prøv at søg på Google. Man kan kan bestille sådan nogle navne klistermærker. Dem har jeg til min søn med fornavn og efternavn. De er i alt hans tøj og sko og kan gå i vaskemaskinen og samtidig lige til at pille af

Tak 

jeg har googlet. Men tænkte at baby.dk's erfarne mødre måske havde noget mere at sige end Google 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.