Navn i tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2017

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Junipige15 skriver:

Vi har klistermærker med navn og en sommerfugl så min datter på næsten 2 år også ved at det er hendes ting  de kan klare vaskemaskinen og det hele. Fandt dem bare på nettet.

Tak, det var en god ide i forhold til medinddragelse 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2017

B&J

Vi bruger Navnelapper. Min søn går kun i dagpleje nu, så der står bare hans fornavn, men når han begynder i børnehave kommer der nok efternavn på også 

Vi bruger også navnelapper mega smarte 

Anmeld Citér

21. april 2017

SDD

Profilbillede for SDD
MiniMe2005 skriver:

Navnelapper.dk :-) De holder virkeligt godt, både i 60'er og almindelig vask. Vores søn går i vuggestue, så vi har kun hans navn på lappen (desuden er der i gennemsnit fire om året, der får samme navn som ham, så der er en meget lille chance for, at der er andre). Hvis det er et mere almindeligt navn, ville jeg nok også skrive efternavn eller telefonnummer.

Okay, ja det ville jo ellers være min frygt med sådanne mærker at de falder af eller sådan.

Men det lyder jo rigtig godt med de lapper

Anmeld Citér

21. april 2017

SDD

Profilbillede for SDD
MoarHvidovre skriver:

Jeg købte en sort tusch som var beregnet til tøj. Så skrev jeg bare deres navn i mærket på tøjet - nemt og billigt

Ja det lyder umiskendeligt billigt og nemt og det går ikke af i vask? 

Anmeld Citér

21. april 2017

SDD

Profilbillede for SDD
MKBP skriver:

Pædagogen her stemmer klart for Navnelapper  På vores står der for- og efternavn og mit telefonnr. ! Vil klart anbefale at man skriver både for- og efternavn, da jeg fx ikke ved hvad alle hedder til efternavn på den anden stue i min institution 

//Mette

Tak ja jeg er jo helt grøn i det her hun har gået i privat dagpleje til nu, og der har ikke været det største behov for at klarlægge ejerskab når der kun har været 3 andre

Jeg var nemlig helt ude i om der måske skulle være adresse i. Men kan godt se at det måske er lige i overkanten

Anmeld Citér

21. april 2017

SDD

Profilbillede for SDD
Ciss skriver:

Jeg brugte navnelapper.

Der stod barnets fornavn og mit telefonnr.

Men efter 6 år sammenhængende  med børn i vuggestue/børnehave uden en eneste gang at blive ringet op, droppede jeg nummeret og skrev bare initialer efter fornavnet.

På trods af grundig mærkning af absolut alt tøjet- også alle sokkerne - har jeg utallige ganger funnet børnenes tøj i afdelingernes rodekasser/glemt tøj. "Nej, var det hans, det så jeg ikke..." Så selvom jeg var rigtig glad for navnelapperne og altid satte  dem let synlig, så vil jeg sige, at de havde ikke den store effekt.

Ja jeg kan sagtens forestille mig situationene men i det mindste kan de måske afhjælpe mændenes manglende evne til at genkende egne børns tøj

Anmeld Citér

21. april 2017

quindelist

Vi bruger sådan nogle navnebånd købt hos Ikast etiket.

men indrømmet jeg er simpelthen for doven til at sætte navn i det hele. Jeg skriver navn i fodtøj og sætter navnebånd i jakker og flyverdragter. Resten lever jeg med risikoen for at miste og af samme årsag hører man mig ALDRIG pive over tøj der er væk. Vi sørger for at hun har rigeligt skiftetøj så hun har tøj at tage på hvis der er noget der forsvinder ;-)

Det er iøvrigt forsvindende lidt vi har mistet i tidens løb -vist mest strømper. Min datter bliver 6 til august

Anmeld Citér

21. april 2017

AnoMom

SDD skriver:

Tak 

jeg har googlet. Men tænkte at baby.dk's erfarne mødre måske havde noget mere at sige end Google 

Selvfølgelig. Men som mor på baby så kan de klart anbefales.

Anmeld Citér

21. april 2017

SDD

Profilbillede for SDD
AnoMom skriver:

Selvfølgelig. Men som mor på baby så kan de klart anbefales.

Tusind tak

Anmeld Citér

21. april 2017

SDD

Profilbillede for SDD
quindelist skriver:

Vi bruger sådan nogle navnebånd købt hos Ikast etiket.

men indrømmet jeg er simpelthen for doven til at sætte navn i det hele. Jeg skriver navn i fodtøj og sætter navnebånd i jakker og flyverdragter. Resten lever jeg med risikoen for at miste og af samme årsag hører man mig ALDRIG pive over tøj der er væk. Vi sørger for at hun har rigeligt skiftetøj så hun har tøj at tage på hvis der er noget der forsvinder ;-)

Det er iøvrigt forsvindende lidt vi har mistet i tidens løb -vist mest strømper. Min datter bliver 6 til august

Ja jeg tror egentlig heller ikke at vi har så meget der ville være ærgerligt hvis ikke det kommer hjem igen, men så er der da styr på det. 

Tjekker det lige ud tak

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.