Hvilken seng til 7-årig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2017

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Mulllesmor skriver:

Min søn på 7 har den her. Mega god opbevaring da skufferne et kæmpe store pg da hans værelse ikke er vildt stort så den er helt perfekt. Jeg har købt hand brugt til 300��

Den ser fed ud. Har han haft den længe, eller har han lige fået den? Og hvor lang tid regner du med, han vil bruge den? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2017

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
MorTil3+ skriver:

Vores datter fik en halvhøj seng da hun var 3 år men der kan man skille benene ad så det bliver en almindelig seng, så det var måske en mulighed.

Hvor gammel er din datter nu? og bruger hun den stadig som halvhøj? 

Anmeld Citér

24. april 2017

PT

Profilbillede for PT
Venterpålillesøster skriver:

Min datter på 6 har en Annabella Børneseng 90x200 (Google). Ellers prøve og kig på ethjem.dk, har de rigtig mange fine 

ok, dem vil jeg lige kigge på, tak

Anmeld Citér

24. april 2017

PT

Profilbillede for PT
Skouboe skriver:

Jeg mener at det er IKEA, der har en helt høj seng på 140x200. Så kan der være fx et skrivebord og en lille sofa under sengen, og den er stor nok til at hun kan have en veninde sovende i den også.

Det var smart  - så vokser hun heller ikke ud af den de første mange år. Hmm det var et godt bud. Den må jeg vise hende i morgen. 

Anmeld Citér

24. april 2017

PT

Profilbillede for PT
cnmigo skriver:

Begge mine børn har denne seng - de er hhv. 6,5 og 9,5 år. Emma fik den i 2013.

Vi syntes den er fantastisk! Genial opbevaring i de to kæmpe skuffer (men kan købe opdeler til dem, så der er 4 rum i stedet for et stort) og så kan man jo peppe sengen lidt op med disse kasser i forskellige farver. 

Der er også plads til 2 kasser der hvor hun har bøger - men syntes bøgerne bryder det lidt.

Sønnemand har så kasser i blå, grå, grøn og sort - og blå ring på skuffernes håndtag (følger med, i pink, sort eller blå)

Sengen er købt i Ilva/Idé møbler - og vi elsker den

https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/945904_10201135209960511_282369864_n.jpg?oh=bcb47d2b326c6fed7dea49c262c2093c&oe=598D9909

Den er godt nok også smart! Og din den store er stadig glad for den/den er stor nok til hende?

Anmeld Citér

24. april 2017

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor
PT skriver:

Den ser fed ud. Har han haft den længe, eller har han lige fået den? Og hvor lang tid regner du med, han vil bruge den? 

Han fik den i sommers og er stadig lige så glad for den og regner da med han har det et godt stykke tid endnu

Anmeld Citér

24. april 2017

MorTil3+

PT skriver:

Hvor gammel er din datter nu? og bruger hun den stadig som halvhøj? 

Hun er 5 og ja det gør hun.

Anmeld Citér

24. april 2017

Skouboe

PT skriver:

Det var smart  - så vokser hun heller ikke ud af den de første mange år. Hmm det var et godt bud. Den må jeg vise hende i morgen. 

Ja, jeg synes den er vildt smart. Hvis vi ikke havde skrå vægge alle de steder hvor vi sover, havde mine unger fået sådan en hver.

Anmeld Citér

24. april 2017

cnmigo

PT skriver:

Den er godt nok også smart! Og din den store er stadig glad for den/den er stor nok til hende?

Hun elsker den stadig og ja, den er voksen str - jeg kan sove i den og ligger udemærket

Og så er den nem at rede fremfor f.eks. Flexasengene med gelænder. Sådan en havde de før, i str. halvhøj - men var ikke til at komme til med lagen mv. 

Det er den her - det er skønt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.