Hvilken seng til 7-årig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2017

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Leneur skriver:

Min datter på 7 år havde en højseng med rutsjebane og hule under men fik en almindelig boksmadras til jul, da hun var så træt af den. Hun har ikke haft nogen med hjem og sove endnu men når det sker, så har vi en luftmadras der kan bruges til formålet og når hun bliver større og overnatningerne bliver hyppigere, så er hendes værelse heldigvis så stort at der enten kan komme en sovesofa eller dobbeltseng ind i stedet. 

Jeg er også i tvivl om, at min datter vokser fra en høj seng i løbet af kort tid og hun så skal have en ny. 

Men godt at vide, hvad andre piger på den alder bruger  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2017

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
StineW79 skriver:

Den er faktisk bare fra jysk. Den var ik sådan vildt dyr, til gengæld har vi købt en dyr madras, for den var ik med.

Men det blir nok lidt svært at få jysk, til at levere frakt frit i uk��

Ok, tak jeg må kigge i Jysk.

Vi har faktisk Jysk herovre også, men vi flytter tilbage til Danmark her sidst i juni, så det er der, hun skal have sengen i sit nye værelse i vores nye hus 

Anmeld Citér

22. april 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79
PT skriver:

Ok, tak jeg må kigge i Jysk.

Vi har faktisk Jysk herovre også, men vi flytter tilbage til Danmark her sidst i juni, så det er der, hun skal have sengen i sit nye værelse i vores nye hus 

Ej hvor spændene!

Hvor flytter i hen? Vh Stine 

Anmeld Citér

22. april 2017

PT

Profilbillede for PT
StineW79 skriver:

Ej hvor spændene!

Hvor flytter i hen? Vh Stine 

Vi flytter til Viborg

Anmeld Citér

22. april 2017

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Min søn på 7 har den her. Mega god opbevaring da skufferne et kæmpe store pg da hans værelse ikke er vildt stort så den er helt perfekt. Jeg har købt hand brugt til 300��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

23. april 2017

MorTil3+

PT skriver:

Hej.

Min datter på 7 skal have ny seng, og jeg er lidt i tvivl om, hvilken hun skal have. 

Hun vil gerne have en højseng - eller loftsseng, men hvor længe bruger de sådan en seng? Jeg vil ikke købe sådan en til hende nu for blot at skulle købe en ny om et år igen. 

Så jer med børn på den alder; Hvilken seng vil I anbefale?

På forhånd tak

Vores datter fik en halvhøj seng da hun var 3 år men der kan man skille benene ad så det bliver en almindelig seng, så det var måske en mulighed.

Anmeld Citér

23. april 2017

Venterpålillesøster

Min datter på 6 har en Annabella Børneseng 90x200 (Google). Ellers prøve og kig på ethjem.dk, har de rigtig mange fine 

Anmeld Citér

23. april 2017

Skouboe

Jeg mener at det er IKEA, der har en helt høj seng på 140x200. Så kan der være fx et skrivebord og en lille sofa under sengen, og den er stor nok til at hun kan have en veninde sovende i den også.

Anmeld Citér

23. april 2017

Skouboe

Skouboe skriver:

Jeg mener at det er IKEA, der har en helt høj seng på 140x200. Så kan der være fx et skrivebord og en lille sofa under sengen, og den er stor nok til at hun kan have en veninde sovende i den også.

Fx denne her:  http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/00160866/ 

Anmeld Citér

23. april 2017

cnmigo

Begge mine børn har denne seng - de er hhv. 6,5 og 9,5 år. Emma fik den i 2013.

Vi syntes den er fantastisk! Genial opbevaring i de to kæmpe skuffer (men kan købe opdeler til dem, så der er 4 rum i stedet for et stort) og så kan man jo peppe sengen lidt op med disse kasser i forskellige farver. 

Der er også plads til 2 kasser der hvor hun har bøger - men syntes bøgerne bryder det lidt.

Sønnemand har så kasser i blå, grå, grøn og sort - og blå ring på skuffernes håndtag (følger med, i pink, sort eller blå)

Sengen er købt i Ilva/Idé møbler - og vi elsker den

https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/945904_10201135209960511_282369864_n.jpg?oh=bcb47d2b326c6fed7dea49c262c2093c&oe=598D9909

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.