Kort hår - flot frisure til 4 årlg pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2017

nielsen80

Skouboe skriver:

Her er et par billeder at min smukke yngste arving og hendes korte hår. Det er Så fint til hende.. 

Hvor er det virkelig flot, og stadig sådan lidt feminint Hvor meget styling kræver det om morgenen? Er I nødt til at glatte osv. eller kan det sættes med lidt produkter?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2017

Skouboe

nielsen80 skriver:

Hvor er det virkelig flot, og stadig sådan lidt feminint Hvor meget styling kræver det om morgenen? Er I nødt til at glatte osv. eller kan det sættes med lidt produkter?

Vi børster det bare, og hvis det er for vildt om morgenen, får det en omgang detangler og en børste. Vi har dog prøvet et par forskellige frisører, for at finde en, der kan klippe det, så det falder pænt. 

Anmeld Citér

20. april 2017

Skouboe

nielsen80 skriver:

Og tak i øvrigt, hun får også flere kommentarer for hendes hår. Der er mange der synes at det er så fint og friskt at se en pige med kort hår, og det er bare SÅ meget hende. Og hver dag når jeg diskuterer med hendes storesøster omkring at børste hår, tænker jeg på lillesøster og hendes fine hår

Anmeld Citér

20. april 2017

Mortilah

Skouboe skriver:

Her er et par billeder at min smukke yngste arving og hendes korte hår. Det er Så fint til hende.. 

Hun er bare så fin med det hår! Wow!  

Anmeld Citér

21. april 2017

Skouboe

Mortilah skriver:

Hun er bare så fin med det hår! Wow!  

Tak, og så er det vildt nemt at holde og ingen gråd, når det skal børstes.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.