Kort hår - flot frisure til 4 årlg pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.345 visninger
14 svar
24 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. april 2017

nielsen80

Kan vist ligeså godt indse, at jeg har fået en rigtig drengepige. Jeg ville elske at sidde og flette hendes hår, og lave fine rotte/hestehaler m.m. Men hver gang jeg nærmer mig med en børste, så starter konflikten, skrigeriet osv. Hun vil hverken have det redt(hvilket hun jo skal), flettet, sadt op eller det der ligner. Så nu ryger det altså!

Men er i tvivl om, hvordan det så skal klippes. Hendes hår er ultra fint, helt lyst(næsten hvidt). Nogen der har forslag til en flot korthåret frisure til en pige på snart 5? Man må gerne kunne se, at hun er en pige stadig(kjoler, nederdele er heller ikke et hit, hun fortrækker hængerøv og t-shirts helst indsmurt i jord) og jeg er ikke fan af play mobil stilen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2017

Aristocats

Altså er det sådan helt kort-kort? Så prøv at søg på "Pixie cut" eller "pixie cut child", så kommer der rigtigt mange søde frisurer med kort hår frem  I øvrigt rigtigt fint med et hårbånd eller hårbøjle i 

Ellers synes jeg dette på billedet er super fint (godt nok en voksen, men you get the idea)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

20. april 2017

nielsen80

Aristocats skriver:

Altså er det sådan helt kort-kort? Så prøv at søg på "Pixie cut" eller "pixie cut child", så kommer der rigtigt mange søde frisurer med kort hår frem  I øvrigt rigtigt fint med et hårbånd eller hårbøjle i 

Ellers synes jeg dette på billedet er super fint (godt nok en voksen, men you get the idea)

Det er da så fint, men hårbøjle eller bånd får jeg heller ikke på hende " det strammer mor, og det er irriterende", og af kommer det, så snart hun ser chancen. Så jeg tænker ret kort, hvor knuder og filteret hår ikke længere er et issue, da jeg simpelthen ikke gider den kamp hver eneste dag - der er andre jeg heller tager

Prøver pixie cut! Tusind tak for tip!

Anmeld Citér

20. april 2017

karisima

Min datter er næsten 7 år og har en kort page med pandehår. Det er stadig piget men hun kan selv holde det så jeg ikke skal til at hive dreadlocks ud af hendes hår 

Anmeld Citér

20. april 2017

Ai sha

Klasisk page med pandehår

Anmeld Citér

20. april 2017

nielsen80

karisima skriver:

Min datter er næsten 7 år og har en kort page med pandehår. Det er stadig piget men hun kan selv holde det så jeg ikke skal til at hive dreadlocks ud af hendes hår 

Min datter har faktisk også en page med pandehår nu, måske man bare kunne klippe den lidt kortere.... Hendes hår er bare så tyndt og fint, at jeg synes det filtrer så snart, der er det mindste længde på. Hun lykkes sågar med at få diverse madvarer i håret( hun er bare sjask charmende) Synes jeg har prøvet alt indenfor produkter af balsam m.m, men intet synes at virke.

Anmeld Citér

20. april 2017

nielsen80

Ai sha skriver:

Klasisk page med pandehår

Ja det er lidt det hun har nu, men se svaret nedenfor - synes desværre stadig vi kæmper med at rede det, da det er så fint og tyndt(næsten stadig babyhår agtigt).

Anmeld Citér

20. april 2017

quindelist

Min datter har også det der fine fehår der laver dreadlocks på en time -og er totalt drengepige.

hun har været klippet helt kort, hvor alle troede hun var en dreng (det passede hende ret godt) 

Men moren kan godt li at hun ligner en pige lidt så en meget meget kort page har været løsningen hos os. -så er frisuren piget men længden så kort at det ikke kan filtre.

Jeg har ikke lige et billede på min tlf men jeg skal prøve at finde et i morgen

Anmeld Citér

20. april 2017

nielsen80

quindelist skriver:

Min datter har også det der fine fehår der laver dreadlocks på en time -og er totalt drengepige.

hun har været klippet helt kort, hvor alle troede hun var en dreng (det passede hende ret godt) 

Men moren kan godt li at hun ligner en pige lidt så en meget meget kort page har været løsningen hos os. -så er frisuren piget men længden så kort at det ikke kan filtre.

Jeg har ikke lige et billede på min tlf men jeg skal prøve at finde et i morgen

Tusind tak, det ville være fedt!

Anmeld Citér

20. april 2017

Skouboe

Her er et par billeder at min smukke yngste arving og hendes korte hår. Det er Så fint til hende.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.