Vi skal Giftes på rådhuset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2017

Ciss

Jeg vil sige, at det betaler sig at vælge mad mm som du stort set kan lave færdig i dagene før selve dagen.

Så iskage er perfekt!

Mad, som kan laves færdig, så det bare skal varmes på selve dagen er også en god ide.

Du kommer til at nyde dagen meget mere, hvis du ikke har alle mulige oppgaver at stresse med underveis. 

En suppe til forret som står klar i en gryde i køleskabet, en hovedret som kan laves i en stor bradepande og bare varmes og så en iskage til dessert er en god ide. Jo mere tilbehør og småretter, du skal have, jo mere tid stjæler det på selve dagen.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2017

debbie19

Bananaalice skriver:

Men hvorfor er det så I har valgt rådhus fremfor kirke?

Fordi min kæreste ikke er kirke person han er lige modsat af troende

Anmeld Citér

21. april 2017

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123

Du kan gøre lige hvad du vil på din bryllupsdag og du skal ikke være flov over at bruge de penge i har og ikke låne. Tværtimod ville det være flovt at holde en fest i ikke havde råd til  

Synes kage fra Føtex lyder perfekt

jeg ville prioritere at skulle lave så lidt så muligt på dagen så i kan nyde den og ikke står med en masse oprydning bagefter på jeres bryllupsdag. 

Kender i ikke en ung pige der vil sørge for køkken og opvask i et par timer? Det ville jeg prioritere. 

Anmeld Citér

21. april 2017

Bananaalice

debbie19 skriver:

Fordi min kæreste ikke er kirke person han er lige modsat af troende

Min kæreste har også meldt sig ud af folkekirken (og for sjov er han med i Flying Spaghettimonster-troen ) Men lige præcis derfor synes han ikke jeg skulle gå på kompromis med min bryllupsdag, jeg ville have min dåbskirke, og hvor min papfar er begravet, og jeg ville giftes i den by jeg er fra, pga. hele min familie. Og min kæreste vil have jeg har en stor hvid kjole på, og alle traditionerne Og da jeg ved hvor grim rådhussalen er, og hvor hurtigt min mors bryllup derinde var overstået, var det bare ikke mig. Og vi har ikke en have, ellers havde det været ideelt selvfølgelig at blive gift der.
Det kunne i måske overveje, at finde en have eller et sted udendørs, hvor din far stadig kan føre dig op af noget midtergang? 
Vi har heller ikke alverdens-penge, og skulle det være vi slet ingen penge har til den tid, så er jeg ligeglad, det vigtigste er at de 45 minutter vielsen er, var de bedste på dagen, for det er vores livslange ja der bliver det vigtigste  

Vi invitere til stående fingermad bagefter, måske endda kun kagebord, og så om aftenen invitere vi forældre og søskende ud på restaurent,

Anmeld Citér

21. april 2017

debbie19

Bananaalice skriver:

Min kæreste har også meldt sig ud af folkekirken (og for sjov er han med i Flying Spaghettimonster-troen ) Men lige præcis derfor synes han ikke jeg skulle gå på kompromis med min bryllupsdag, jeg ville have min dåbskirke, og hvor min papfar er begravet, og jeg ville giftes i den by jeg er fra, pga. hele min familie. Og min kæreste vil have jeg har en stor hvid kjole på, og alle traditionerne Og da jeg ved hvor grim rådhussalen er, og hvor hurtigt min mors bryllup derinde var overstået, var det bare ikke mig. Og vi har ikke en have, ellers havde det været ideelt selvfølgelig at blive gift der.
Det kunne i måske overveje, at finde en have eller et sted udendørs, hvor din far stadig kan føre dig op af noget midtergang? 
Vi har heller ikke alverdens-penge, og skulle det være vi slet ingen penge har til den tid, så er jeg ligeglad, det vigtigste er at de 45 minutter vielsen er, var de bedste på dagen, for det er vores livslange ja der bliver det vigtigste  

Vi invitere til stående fingermad bagefter, måske endda kun kagebord, og så om aftenen invitere vi forældre og søskende ud på restaurent,

forstår måske ikke hele din besked helt. 

skal i giftes i din dåbskirke selv om han ikke er medlem længere?

Anmeld Citér

21. april 2017

januar16

debbie19 skriver:

forstår måske ikke hele din besked helt. 

skal i giftes i din dåbskirke selv om han ikke er medlem længere?

Jeg tror den går så længe at den ene part er medlem

Anmeld Citér

21. april 2017

debbie19

hmm min kæreste har lige sagt at han synes vi skulle holde det i kirke vis vi kan nå at lave det om. han siger han vil heller give mig det bryllup jeg ønsker mig i kirke med far ved min side og så spare på cola og ligne indtil vi skal flytte  men er i tvivl om man kan ændre sin ægteskabs erklæring den er jo sendt ind og står til rådhus, og på navneændring er der jo også skrevet rådhus... tror i vi kan nå det inden 20 maj vis vi prøver at ringe mandag... han har lige vist en helt ny side af sig selv hele vejen i de 8 år vi har været sammen har han ikke ville have kirke bryllup også derfor rådhus blev booket men nu fortryder han at jeg ikke får mit ønske opfyldt. festen koster jo det samme------nogen der ved om man kan annulere sin ægteskabserklæring og ændre den?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.