debbie19 skriver:
Fordi min kæreste ikke er kirke person han er lige modsat af troende
Min kæreste har også meldt sig ud af folkekirken (og for sjov er han med i Flying Spaghettimonster-troen
) Men lige præcis derfor synes han ikke jeg skulle gå på kompromis med min bryllupsdag, jeg ville have min dåbskirke, og hvor min papfar er begravet, og jeg ville giftes i den by jeg er fra, pga. hele min familie. Og min kæreste vil have jeg har en stor hvid kjole på, og alle traditionerne
Og da jeg ved hvor grim rådhussalen er, og hvor hurtigt min mors bryllup derinde var overstået, var det bare ikke mig. Og vi har ikke en have, ellers havde det været ideelt selvfølgelig at blive gift der.
Det kunne i måske overveje, at finde en have eller et sted udendørs, hvor din far stadig kan føre dig op af noget midtergang?
Vi har heller ikke alverdens-penge, og skulle det være vi slet ingen penge har til den tid, så er jeg ligeglad, det vigtigste er at de 45 minutter vielsen er, var de bedste på dagen, for det er vores livslange ja der bliver det vigtigste
Vi invitere til stående fingermad bagefter, måske endda kun kagebord, og så om aftenen invitere vi forældre og søskende ud på restaurent,
Anmeld
Citér