Vi blev gift på rådhuset - kan desværre lige nu kun finde et billede og det er ikke meget du kan se.
Nå men kort historie, vi havde valgt det skille foregå på rådhuset og bagefter var der reception her hjemme.
Brudevognen var vores Christiania cykel og min mand to be kørte mig og børnene op til rådhuset (jeg havde pyntet den med lidt plastic blomster). Min datter og jeg fik en lille buket hver (ikke brudebuket men rokoko for så kostede den kun det halve).
Der kom flere mennesker end vi havde regnet med til Rådhuset og det var meget mere romantisk end jeg havde regnet med. Jeg havde købt en billig stropkjole og dyrt undertøj
og syntes selv jeg så fin ud. Min mand havde nye cowboybukser og t shirt, min datter en hvid kjole fra HM og min søn et par smækbukser jegvhavde syet.
Efter vielsen kørte vi forbi vores datters grav med min buket og så hjem til reception. Vi havde ikke bænket folk, havde madrasser på gulvet, de stole vi nu havde og en masse små retter der kunne hygges med og vin, vand og øl. Intet traditionelt over det, ingen taler mm. Bare hygge på højt plan med en masse børn og voksne.
Nu skal det måske tilføjes vi blev gift fordi vi ønskede at samle alle igen og vise vores lykke. Sidst alle de samme mennesker var samlet var 1 1/2 år tidligere til vores datters begravelse, så der var er form for punktum og begyndelse pg handlede ikke så meget om bryllup, men i højere grad om hvad det symboliserede: vi var blevet stærke sammen, vi troede på fremtiden og vi kunne smile og le og nyde det liv vi havde.
Og så tog vi til Sicilien en uge efterfølgende
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér