flere - ikke flere børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2017

Anonym trådstarter

CarinaSB skriver:

Vi har 2 drenge på 5 og 8 år og vi ved at vi er helt færdig med at få børn. :) Der er ingen af os som kan se os selv med 3 børn. Vi nyder at vi kan så mange ting med vores drenge og når vi ser små børn nyder vi tanken om at det ikke er os som skal op om natten og give mad og skifte ble :) 

så vi er 1000 % afklaret med at vi ikke skal have flere børn, så jeg venter på at jeg fylder 30 (gør jeg om 3 mdr) og så skal jeg ind og steriliseres :) 

Man kan også sige at dine drenge har hinanden, der hvor min tvivl er, er at vi kun har en.

ellers har jeg det også lidt ligesom jeg, jeg nyder det ikke er mig der skal op om natten m.m.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2017

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Nej det har han ikke det er også derfor folk har så travlt med at spørge ind til fælles børn men de kan sgu glemme det kan de

jeg synes man skal mærke efter om man har overskuddet, lysten og tiden, og ikke bare synes babyer er dejlige generelt. Jeg vil altid synes babyer er fantastiske, men jeg skal bare ikke have flere selv. Min kæreste er heller ikke meget for at sætte børn i verden velvidende at han kommer til at være så meget væk fra dem.. så det giver sig selv  

nemlig, tror vores forhold ligner lidt jeres

men man kan også sige, dine har trods alt hinanden, og hvis i fik sammen en fælles, skulle man nok os til at tage to børn der, for at det ene fælles ikke vil være "alene" afhængig af hvordan i deler dine, kan man sige  

Anmeld Citér

12. april 2017

lineog4

Anonym skriver:

Man kan også sige at dine drenge har hinanden, der hvor min tvivl er, er at vi kun har en.

ellers har jeg det også lidt ligesom jeg, jeg nyder det ikke er mig der skal op om natten m.m.

Jeg er enebarn og jo jeg kan da godt misunde dem med søskende, med den store tætte familie. Men tænker de også nogle gange kan misunde mig, at jeg har min mor alene - at hun altid er med på den værste fx er vi lige nu i Barcelona sammen. Vi har rejst med rygsæk sammen i Kina og Tibet. Hun står der for børnebørnene hver gang vi spørger og og og og... 

der er fordel og ulemper ved alle livssituationer, men det er altså ikke forfærdeligt at være enebarn. 

Anmeld Citér

12. april 2017

helle85

Anonym skriver:

Hvornår ved man at man ikke vil have flere børn?

80% af tiden er jeg overbevist om at jeg ikke skal have flere børn, af den årsagen at jeg ikke føler min psyke er stærk nok, til at klare en graviditet, opkastninger, frygt, evt for tidlig fødsels m.m. og jeg trives og er lykkelig for det jeg har nu.

men så er der alligevel 20% der er skruk og ønsker storken kommer med en i postkassen

Du skal kun få et til hvis du selv mener det 100% og har overskuddet til det, også hvis det ikke er normalt fungerne. Og ikke fordi alle andre syntes at I burde have 2.

Jeg har 2 og skal ikke have flere og jeg tror hvis jeg så fik 10 børn så ville jeg stadig savne at have en baby, for jeg elsker babyer/ små børn og det at være gravid og føde. 

Men man bliver også nød til at huske at de bliver ældre

Og det med at få mange børnebørn følger ikke automatisk med bare fordi man få flere børn, for man kan jo aldrig vide om ens børn over hovede vil have børn. 

Og her få min dreng højest sandsynligt aldrig børn (han er lettet mentalt retaderet) så det er kun datteren der kan give os Børnebørn.

Anmeld Citér

12. april 2017

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
lineog4 skriver:

Jeg er enebarn og jo jeg kan da godt misunde dem med søskende, med den store tætte familie. Men tænker de også nogle gange kan misunde mig, at jeg har min mor alene - at hun altid er med på den værste fx er vi lige nu i Barcelona sammen. Vi har rejst med rygsæk sammen i Kina og Tibet. Hun står der for børnebørnene hver gang vi spørger og og og og... 

der er fordel og ulemper ved alle livssituationer, men det er altså ikke forfærdeligt at være enebarn. 

Hej Line

Helt uden for emne, men jeg rejser også til Barcelona i morgen - hvordan med vejret og især påklædning? Bare ben/tæer om dagen eller??

Rigtig god ferie 

Anmeld Citér

12. april 2017

lineog4

SØS skriver:

Hej Line

Helt uden for emne, men jeg rejser også til Barcelona i morgen - hvordan med vejret og især påklædning? Bare ben/tæer om dagen eller??

Rigtig god ferie 

20 - 21 grader og sol fra skyfri himmel. Er lige mini sandaler og en lille sweater. Ungerne e i shorts og korte ærmer. 

Her er fantastisk - jeg kunne bo i denne by

Anmeld Citér

12. april 2017

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
lineog4 skriver:

20 - 21 grader og sol fra skyfri himmel. Er lige mini sandaler og en lille sweater. Ungerne e i shorts og korte ærmer. 

Her er fantastisk - jeg kunne bo i denne by

Skønt - TAK for meldingen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.