Jeg tror aldrig jeg vil holde op med at kigge efter små babyer og savne tiden med mave på, oplevelsen af en fødsel, at have en lille nyfødt, barslen osv.. ååh altså.. men!! Rationelt set ved jeg godt at en 3'er ville slå mig helt ud. Jeg har overskud til mine 2, men jeg er også bevidst om at min børnefri pause når de er hos far, er god for mit overskud! Hvis jeg fik en 3'er med min kæreste ville jeg konstant have mindst et barn hjemme, og da kæresten arbejder udenlands i længere perioder ville jeg være singlemor nonstop mens han er afsted.. det er jeg sgu ikke gearet til...
så selvom jeg er ung og sagtens kunne tage en 3'er aldersmæssigt og føler et stik af misundelse når jeg hører om graviditeter og babyer og alle i øvrigt også spørger til om vi ikke skal have et fælles barn - så bliver svaret nej.. overskuddet skal være med, og det ville det ikke være 
du lyder til at være samme sted. Du er glad for det du har, du ved at overskuddet nok ikke er til et barn mere - men derfor kan man jo godt elske babyer alligevel ❤️ Og det stopper nok aldrig. Vi må glæde os til børnebørn
Anmeld
Citér