Mor11 skriver:
Åh hvor må det bare gøre sindsygt ondt at komme til den erkendelse som i er 
men hvor er i stærke! Jeg er sikker på at Lucas får bedre vilkår for sin udvikling nu, forhåbentlig med specialtilbud og en familie med redskaberne og overskuddet i orden til at tackle ham
heldigvis er det jo ikke sådan at i aldrig ses igen!! Men det er noget af en omvæltning og tilvænningen kommer til at tage tid
kæmpe kram til dig, din mand og børn
Ja det gør sindssygt ondt, og er rigtig hård.
Det er også kun fordi jeg ved at både ham og Freja vil få det bedre på længer sigt
Vi ser ham tit i forhold til andre der har deres i pleje, men alligevel er det hård ikke at skal have ham hjemme hverdag, han er godt nok i aflasning men der sover han kun 2 gange på en mdr.
Han er mit specielle barn og vi har en hel speciel tilknytning til hinanden, da jeg altid har skulle vide hvordan han tænker og føler fordi han ikke selv altid kan give udtryk for det.
Og hverken ham eller Freja har været vant til at blive passet særlig tit (sker vel 1 gang hver andet år, og maks et par timer) fordi det ikke er alle der kan passe Lucas og de ingen bedsteforældre har (kun min mor, men hun er alkoholiker, så de ser hende ikke)
Idag har jeg en lorte dag
men det skal nok gå.
Anmeld
Citér