Barn i frivillig pleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2017

helle85

Profilbillede for helle85
Mor11 skriver:

Åh hvor må det bare gøre sindsygt ondt at komme til den erkendelse som i er 

men hvor er i stærke! Jeg er sikker på at Lucas  får bedre vilkår for sin udvikling nu, forhåbentlig med specialtilbud og en familie med redskaberne og overskuddet i orden til at tackle ham  

heldigvis er det jo ikke sådan at i aldrig ses igen!! Men det er noget af en omvæltning og tilvænningen kommer til at tage tid  kæmpe kram til dig, din mand og børn 

Ja det gør sindssygt ondt, og er rigtig hård.

Det er også kun fordi jeg ved at både ham og Freja vil få det bedre på længer sigt 

Vi ser ham tit i forhold til andre der har deres i pleje, men alligevel er det hård ikke at skal have ham hjemme hverdag, han er godt nok i aflasning men der sover han kun 2 gange på en mdr.

Han er mit specielle barn og vi har en hel speciel tilknytning til hinanden, da jeg altid har skulle vide hvordan han tænker og føler fordi han ikke selv altid kan give udtryk for det.

Og hverken ham eller Freja har været vant til at blive passet særlig tit (sker vel 1 gang hver andet år, og maks et par timer) fordi det ikke er alle der kan passe Lucas og de ingen bedsteforældre har (kun min mor, men hun er alkoholiker, så de ser hende ikke)

Idag har jeg en lorte dag men det skal nok gå.

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

10. april 2017

NupaSofia

helle85 skriver:

Det er også kun fordi jeg ved at både ham og Freja vil få det bedre på længer sigt 

Vi ser ham tit i forhold til andre der har deres i pleje, men alligevel er det hård ikke at skal have ham hjemme hverdag, han er godt nok i aflasning men der sover han kun 2 gange på en mdr.

Han er mit specielle barn og vi har en hel speciel tilknytning til hinanden, da jeg altid har skulle vide hvordan han tænker og føler fordi han ikke selv altid kan give udtryk for det.

Og hverken ham eller Freja har været vant til at blive passet særlig tit (sker vel 1 gang hver andet år, og maks et par timer) fordi det ikke er alle der kan passe Lucas og de ingen bedsteforældre har (kun min mor, men hun er alkoholiker, så de ser hende ikke)

Hvor er du pissesej. Sender dig en masse varme tanker og meget stor respekt for din beslutning. Der er intet galt i at have et barn med særlige behov eller i ikke at kunne klare det hele selv. Men, der er noget galt i ikke at søge hjælp hvis ens barn /man selv har brug for det. 

Anmeld Citér

11. april 2017

helle85

Profilbillede for helle85
NupaSofia skriver:

Hvor er du pissesej. Sender dig en masse varme tanker og meget stor respekt for din beslutning. Der er intet galt i at have et barn med særlige behov eller i ikke at kunne klare det hele selv. Men, der er noget galt i ikke at søge hjælp hvis ens barn /man selv har brug for det. 

Tak

Anmeld Citér

11. april 2017

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
helle85 skriver:

Puha altså. Sikke en situation at stå i. Ingen mennesker burde blive stillet i en situation, hvor de skal træffe et valg som jer.

Jeg synes du er SÅ sej en mor, jeg tager virkelig hatten af.

STORT kram til dig

Anmeld Citér

13. april 2017

Carina:-)

Profilbillede for Carina:-)
Mod
helle85 skriver:

Pudsigt nok så tænkte jeg på dig her tidliger da jeg fik en besked fra min søns tidliger støtte pædagog (skrev det hele til hende i går), da hun har skrevet meget af det du også har skrevet til trods for at du som sådan ikke kender os

Tror det er fordi at selv om det er i den anden ende jeg er i  mhs til at jeg har w i pleje så er meget af det du har skrevet også det hans mor har sagt.

Jeg sagde til hende at kærlighed også er at gøre det man ved er det bedste for sit barn også selv om det gør ondt.

Det kommer til at se så kliché artig ud på skrift. 

Men jeg mener det når jeg skriver at du er sej for du formår at tilsidesætte dine egne behov og gør det rigtige for dig og din familie selv om det gør ondt 

Ikke alle har den styrke selv om det ville være det bedste for alle så du har alt mulig ret til at være stolt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.