Barn i frivillig pleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2017

helle85

Profilbillede for helle85
klmf skriver:

Kære du.

Det lyder til, at det er den helt rigtige beslutning for her alle! Kan godt forstå dit hjerte går helt i stykker

Tak 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

9. april 2017

helle85

Tommelise skriver:

Kære du.

Det er så stærkt og modigt af dig at træffe den beslutning, som du kan se, er det bedste for din søn og din familie lige nu.

Jeg kan virkelig godt forstå, at det er hårdt, men du er en rigtig god mor, som sætter dine børns behov før dit eget.

Jeg håber, at du kan få det bedre, så du engang kan få din søn hjem igen.

Kæmpe kram til dig.

Tak 

Min dreng kommer nok ikke hjem at bo igen (det er godt nok hård at skrive det)

Selvom jeg få det bedre så bliver hans vanskeligheder være jo ældre han bliver da han ikke udvikler sig lige så hurtigt som hans jævnaldrende, på de fleste områder er han stadig som en på omkring de 4 selvom han er 10 år og desværrer er mulighederne for hjælp til børn meget bedre nå de er i pleje end nå de bor hjemme, så hvis han kommer hjem så ville jeg skulle kæmpe mod systemet hele tiden og det kan jeg ikke klare. Så planen er at han skal bo der til han er 18.

Nå han bliver omkring de 18 så vil jeg have ham på en efterskole hvor de forbereder dem til at kunne klare sig selv i håb om at han kan nå så langt at han kan klare sig selv i dagligdagen med hjælp fra en støtte person. 

Hvis han ender med ikke at trives på sigt der hvor han er så skal han hjem ellers ikke.

Anmeld Citér

9. april 2017

TNBC

helle85 skriver:

tak 

Ja det er og bliver hårdt

idag skulle han der ud i 3 timer alene, hvis min datter ikke havde været hjemme så havde jeg sat mig ned og grædt (valgte at bruge tiden på at gøre rent), bare det at skulle aflevere sit barn til næsten fremmede mennesker og vide at han slet ikke siger noget til dem men det hjælper en del at han er glad og ikke græder nå han skal af sted og han har heldigvis hygget sig.

Vi kan ikke snakke med ham i tlf, det vil han ikke, det er meget få gange han har snakket i tlf også har han kun sagt et par ord han nikker og ryster på hovdet. 

Men nå han er flyttede ind (sker den 8 Maj)så den første uge skal de lige sende en sms om aften for at fortælle hvordan det er gået og efter den uge skal de ringe engang om ugen for at informere mig om hvordan det gå både med ham skole osv. 

Glad for at det er gået godt. 

Hvad med videoopkald? 

Jeg synes du er super sej. Det må være så højt..( Derfor jeg heller ikke forstår folk der sender små børn på kostskole. )

Du må lige komme med opdates om hvordan det går. Læser altid dine opslag. 

Anmeld Citér

9. april 2017

helle85

Chrissi skriver:

Respekt for jeres valg!

Det er så stærkt som forældre at anerkende, at man ikke længere kan overskue opgaven med et handicappet barn og følgerne heraf..

Det bliver da helt sikkert hårdt, men selvfølgelig skal i nok komme igennem det og få overskud i hverdagen igen 

Tak 

Jeg er også efterhånden begyndt at tør håbe på at vi nok skal komme igennem det. 

Anmeld Citér

9. april 2017

helle85

TNBC skriver:

Glad for at det er gået godt. 

Hvad med videoopkald? 

Jeg synes du er super sej. Det må være så højt..( Derfor jeg heller ikke forstår folk der sender små børn på kostskole. )

Du må lige komme med opdates om hvordan det går. Læser altid dine opslag. 

Jeg har aldrig tænkt på det med videoopkald(vi ikke så tekniske så vi bruger det aldrig) det vil jeg prøve.

Jeg skal nok opdatere hvordan det gå, jeg har faktisk aldrig troedet at der var andet end et par stykker der har fuld med i hvordan det gå hos os 

Anmeld Citér

9. april 2017

TNBC

helle85 skriver:

Jeg har aldrig tænkt på det med videoopkald(vi ikke så tekniske så vi bruger det aldrig) det vil jeg prøve.

Jeg skal nok opdatere hvordan det gå, jeg har faktisk aldrig troedet at der var andet end et par stykker der har fuld med i hvordan det gå hos os 

Det er ganske smart. både skype, messenger, (Kan ikke huske om man kan gøre det over mobil også, altså når man ringer). 
Tænker også hvis han har brug for at snakke med jer.. 

Jeg har i hvert fulgt med længe.. Synes det er super intressant.. (for man hører ikke om hans diagnoser ret ofte)

Anmeld Citér

9. april 2017

Carina:-)

Profilbillede for Carina:-)
Mod

Du har gjort det af kærlighed og af hensyn til alles trivsel.

Du er supersej og en fantastisk mor 

Anmeld Citér

9. april 2017

helle85

TNBC skriver:

Det er ganske smart. både skype, messenger, (Kan ikke huske om man kan gøre det over mobil også, altså når man ringer). 
Tænker også hvis han har brug for at snakke med jer.. 

Jeg har i hvert fulgt med længe.. Synes det er super intressant.. (for man hører ikke om hans diagnoser ret ofte)

Jeg må lige prøve mig frem en af dagene så kan han prøve at ringe til sin aflasningsfamilie som han er 100% tryg ved

Der kan man bare se, jeg er blevet positivt overrasket, jeg laver ikke så mange opslag da jeg tænker der ikke er noget interessant, så det er faktisk mest nå jeg har haft problemer jeg har lavet nogen.

Anmeld Citér

9. april 2017

helle85

Carina:-) skriver:

Endnu engang Tak.

Ja du ved jo det hele da vi har skrevet sammen

Anmeld Citér

9. april 2017

helle85

Carina:-) skriver:

Pudsigt nok så tænkte jeg på dig her tidliger da jeg fik en besked fra min søns tidliger støtte pædagog (skrev det hele til hende i går), da hun har skrevet meget af det du også har skrevet til trods for at du som sådan ikke kender os

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.