Tommelise skriver:
Kære du.
Det er så stærkt og modigt af dig at træffe den beslutning, som du kan se, er det bedste for din søn og din familie lige nu.
Jeg kan virkelig godt forstå, at det er hårdt, men du er en rigtig god mor, som sætter dine børns behov før dit eget.
Jeg håber, at du kan få det bedre, så du engang kan få din søn hjem igen.
Kæmpe kram til dig.
Tak
Min dreng kommer nok ikke hjem at bo igen (det er godt nok hård at skrive det
)
Selvom jeg få det bedre så bliver hans vanskeligheder være jo ældre han bliver da han ikke udvikler sig lige så hurtigt som hans jævnaldrende, på de fleste områder er han stadig som en på omkring de 4 selvom han er 10 år og desværrer er mulighederne for hjælp til børn meget bedre nå de er i pleje end nå de bor hjemme, så hvis han kommer hjem så ville jeg skulle kæmpe mod systemet hele tiden og det kan jeg ikke klare. Så planen er at han skal bo der til han er 18.
Nå han bliver omkring de 18 så vil jeg have ham på en efterskole hvor de forbereder dem til at kunne klare sig selv i håb om at han kan nå så langt at han kan klare sig selv i dagligdagen med hjælp fra en støtte person.
Hvis han ender med ikke at trives på sigt der hvor han er så skal han hjem ellers ikke.
Anmeld
Citér