Jeg tror helt ærligt at jeg havde en reaktion efter på fødslen af min unge
.
Jeg kunne ikke få ham hurtigt nok over til far/andet familie når han ikke blev ammet. Jeg hadede at være alene med ham (det gør jeg til dels stadig). Jeg har hele tiden elsket ham, men har ofte overvejet at jeg ikke egner mig som forældre. Det kan da umuligt være en normal reaktion ovenpå at få et barn? Eller er det?
Min veninde er lige blevet mor igen og hun elsker at holde sin nye bebs og elsker amningen
. Jeg kan bare slet ikke genkende de følelser og jeg håber da at det hun føler er det mest normale?
Jeg er først her efter han er blevet større begyndt at synes amning er nogenlunde ok. Men jeg glæder mig virkelig meget til det stopper. Jeg hader han altid foretrækker mig og synes ofte det er svært at opfylde hans behov for tryghed. Det bliver dog nemmere jo ældre han bliver. Vi skal dog snart have stoppet natamningen, selvom jeg virkelig ikke kan overskue det projekt, Han er slet ikke klar
.
Jeg er stadig ikke super vild med at være alene med ham, medmindre vi går på legeplads. Jeg tænker jeg er ovre på den anden side. Jeg er nok bare vildt bange for at det skal blive sådan igen, når vi en dag får nr 2
.
Jeg ved slet ikke lige hvad jeg vil med det her. Måske bare lufte mine tanker et sted hvor jeg kan gemme min sårbarhed bag muligheden for at være anonym.
Anmeld
Citér