blødning ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2009

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

det er svært at sige, men det kan du da sagtens være!
det vil jeg da håbe for dig!

mange tak.. men hvor lang tid skal jeg så vente på et sar om blodprøven?
vente tiden er uudholdlig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2009

Mormilla

Anonym skriver:

5 blodprøver puha det er godt nok mange..
håber at jeg er gravid og at alt er som det skal være..

Skal nok  finger for dig!!!

Anmeld

7. oktober 2009

Anonym trådstarter

Mormilla skriver:

Skal nok  finger for dig!!!

Mange tak

Anmeld

7. oktober 2009

Anonym trådstarter

nogen der vil fortælle sin historie/erfaringer?
er meget nysgerrig og har så mange spørgsmål om alt..

Anmeld

7. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

mange tak.. men hvor lang tid skal jeg så vente på et sar om blodprøven?
vente tiden er uudholdlig..

de plejer at have svaret dagen efter eller 2 dage efter... afhængigt af hvad tid på dagen prøven bliver sendt afsted til analyse

Anmeld

7. oktober 2009

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

de plejer at have svaret dagen efter eller 2 dage efter... afhængigt af hvad tid på dagen prøven bliver sendt afsted til analyse

jeg skal til lægen kl. 8 imorgen..
så skal jeg måske vente en hel LLAAAANNNGGG weekend...  

Har du ikke nået erfaring og dele ud med om nået??

Anmeld

7. oktober 2009

Moderator

Anonym skriver:

jeg skal til lægen kl. 8 imorgen..
så skal jeg måske vente en hel LLAAAANNNGGG weekend...  

Har du ikke nået erfaring og dele ud med om nået??

lad os håbe de sender den afsted så du kan få svaret fredag!

Jeg har masser af erfaringer hvad vil du gerne høre om? kan jo starte med at fortælle om min og kærestens projekt baby!?

Det lykkedes os i første hug. Jeg var helt sikker på at jeg var gravid, men mine tests derhjemme var negative. Jeg kom ned til min læge (en mandag)og fik taget en hcg-prøve og fik svar 2 dage efter. Tallet sagde 5,0 og lægen fortalte at de har en grænseværdi der hedder 4,0 der er nogle andre stoffer i kroppen som kan give falsk udslag på hcg prøven), så det var jo lige på grænsen og de kunne derfor ikke sige om jeg var gravid eller ej. Dog mente de ikke jeg var, da de synes tallet burde være lidt højere ifølge min sidste mens. Jeg var stadig sikker på at jeg var gravid!
Jeg fik besked på at vente tålmodigt på min mens, og hvis den ikke var kommet en uge efter blodprøven blev taget skulle jeg komme ind og få taget en ny. Jeg testede mandag morgen ugen efter og min test var bragende positiv! så jeg havde ret, men dannede hcg langsomt, og udskilte det langsomt i urinen!
Nu har vi lige været i gennemscanning og alt er fint med vores lille bebser!

Anmeld

7. oktober 2009

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

lad os håbe de sender den afsted så du kan få svaret fredag!

Jeg har masser af erfaringer hvad vil du gerne høre om? kan jo starte med at fortælle om min og kærestens projekt baby!?

Det lykkedes os i første hug. Jeg var helt sikker på at jeg var gravid, men mine tests derhjemme var negative. Jeg kom ned til min læge (en mandag)og fik taget en hcg-prøve og fik svar 2 dage efter. Tallet sagde 5,0 og lægen fortalte at de har en grænseværdi der hedder 4,0 der er nogle andre stoffer i kroppen som kan give falsk udslag på hcg prøven), så det var jo lige på grænsen og de kunne derfor ikke sige om jeg var gravid eller ej. Dog mente de ikke jeg var, da de synes tallet burde være lidt højere ifølge min sidste mens. Jeg var stadig sikker på at jeg var gravid!
Jeg fik besked på at vente tålmodigt på min mens, og hvis den ikke var kommet en uge efter blodprøven blev taget skulle jeg komme ind og få taget en ny. Jeg testede mandag morgen ugen efter og min test var bragende positiv! så jeg havde ret, men dannede hcg langsomt, og udskilte det langsomt i urinen!
Nu har vi lige været i gennemscanning og alt er fint med vores lille bebser!

hvor langt var du henne der?
er der mange der har for lidt hcg i urinen??

Anmeld

7. oktober 2009

Moderator

Anonym skriver:

hvor langt var du henne der?
er der mange der har for lidt hcg i urinen??

jeg var kun lidt over en uge over tid da jeg testede positiv...
Jeg ved ikke om der er mange der udskiller lidt hcg, men jeg ved at der er mange herinde der først har kunnet teste positiv når de har været ret langt henne
Du kan jo oprette en afstemning om hvornår folk testede positiv!?

Anmeld

7. oktober 2009

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

jeg var kun lidt over en uge over tid da jeg testede positiv...
Jeg ved ikke om der er mange der udskiller lidt hcg, men jeg ved at der er mange herinde der først har kunnet teste positiv når de har været ret langt henne
Du kan jo oprette en afstemning om hvornår folk testede positiv!?

hehe god ide, skulle jeg have tænk på..

Nej hvor er det spændene jeg elsker projekt baby, bare lidt frustrerende nogen gange..
har du andre erfaringer eller råd?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.