blødning ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.570 visninger
38 svar
0 synes godt om
7. oktober 2009

Anonym trådstarter

Kan man godt bløde når man er gravid??

Hvis jeg er gravid så er jeg 6+2 idag og jeg er gået 14 dage over..
men der er en smule rød når jeg tøre mig..

kan jeg stadig være gravid..

har taget teste men alle negative, den sidste jeg tog, tog jeg tirsdag morgen..
skal til læge imorgen, men kan jeg godt forlang en hcg blodprøve??

Håber nogen vil hjælpe..

MVH ANO

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

ja du skal da helt sikkert bede lægen tage en test... jeg kan ikke huske hvor længe der går før HCG niveauet falder og man dermed ikke kan teste positiv... i sidste tilfælde skal du scannes så man er helt sikker...

du kan også prøve at ringe til lægen nu.... det er ikke til at gå der og være usikker... håber du klarer den....

stort

Anmeld

7. oktober 2009

Anonym trådstarter

ka-ri-na skriver:

ja du skal da helt sikkert bede lægen tage en test... jeg kan ikke huske hvor længe der går før HCG niveauet falder og man dermed ikke kan teste positiv... i sidste tilfælde skal du scannes så man er helt sikker...

du kan også prøve at ringe til lægen nu.... det er ikke til at gå der og være usikker... håber du klarer den....

stort

skal til lægen imorgen.. men kan ikke se hvorfor en tis test skulle ændre sig.. jeg ville hellere have en hcg blodprøve og være sikker..

nogen der ved hvornår man kan få svar på en hcg ??

Anmeld

7. oktober 2009

Mormilla

Ja du skal helt klar få tagen en hcg prøve!

Jeg tog en test her hjemme som var svagt posetiv. Fik så taget en ved lægen som var negativ Men fik så taget en blodprøve som viste at jeg var gravid men havde et lavt hcg...

Anmeld

7. oktober 2009

Anonym trådstarter

Mormilla skriver:

Ja du skal helt klar få tagen en hcg prøve!

Jeg tog en test her hjemme som var svagt posetiv. Fik så taget en ved lægen som var negativ Men fik så taget en blodprøve som viste at jeg var gravid men havde et lavt hcg...

okay men hvad med udflåden med lidt brunt i er det normalt??

Anmeld

7. oktober 2009

oo

Anonym skriver:

skal til lægen imorgen.. men kan ikke se hvorfor en tis test skulle ændre sig.. jeg ville hellere have en hcg blodprøve og være sikker..

nogen der ved hvornår man kan få svar på en hcg ??

normalt kan du få svaret på en hcg blodprøve dagen efter eller dagen efter igen. Hvis du har hcg i dit blod tror jeg at lægen vil følge dig med flere blodprøver for at se om det stiger eller falder. held og lykke med det hele

Anmeld

7. oktober 2009

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

normalt kan du få svaret på en hcg blodprøve dagen efter eller dagen efter igen. Hvis du har hcg i dit blod tror jeg at lægen vil følge dig med flere blodprøver for at se om det stiger eller falder. held og lykke med det hele

hvad betyder det hvis den stiger eller falder??

Anmeld

7. oktober 2009

oo

Anonym skriver:

hvad betyder det hvis den stiger eller falder??

hcg skal stige i starten af en graviditet, jeg ved at Caroline86 kan forklare det meget bedre og mere detaljeret end jeg kan, men hcg skal stige i starten og fordoble sin værdi hver anden dag ca.
hvis den falder er det fordi man er ved at abortere eller har aborteret (eller født).

Anmeld

7. oktober 2009

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

hcg skal stige i starten af en graviditet, jeg ved at Caroline86 kan forklare det meget bedre og mere detaljeret end jeg kan, men hcg skal stige i starten og fordoble sin værdi hver anden dag ca.
hvis den falder er det fordi man er ved at abortere eller har aborteret (eller født).

okay tak
men tror bre ikke min læge vil tage den blodprøve?

Anmeld

7. oktober 2009

oo

Anonym skriver:

okay tak
men tror bre ikke min læge vil tage den blodprøve?

jamen det skal han! altså, du skal jo vide om du er gravid eller ej for det første og hvis du er, så er det vigtigt at finde ud af om dit hcg falder, så du ved om du er ved at abortere, eller om det stiger og i så fald om det stiger nok til at du har en sund graviditet. så du skal banke lidt i bordet og sige, at det VIL du simpelthen have taget!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.