Min datter er søvnløs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2017

Flomama

Tin skriver:

Det har absolut ingen virkning på gennemsovning, men helt klart har det en gennemgående virkning alligevel, idet man får en bedre søvn, når man falder godt i søvn og sover  dybere.

Virkningen af melatonin ophører efter få timer....det er hvad vores psykiater ihvertfald har fortalt. Har bla brugt det til vores dreng på 16 i 8 år....og han har aldrig sovet igennem trods stor dosis.

Du modsiger dig selv? 

"Har absolut ingen virkning på gennemsovning" 

"Men helt klart har det en gennemgående virkning Alligevel" 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2017

Tin

Profilbillede for Tin
Flomama skriver:

Du modsiger dig selv? 

"Har absolut ingen virkning på gennemsovning" 

"Men helt klart har det en gennemgående virkning Alligevel" 

Ja ja måske forkert forklaret....er svært lige at skrive den forklaring korrekt....det bliver aldrig givet med henblik på gennemsovning men til indsovning.

men da man får en dybere søvn kan en af " bivirkningerne/eftervirkninger" (jeg er ikke ordkløver)være, at man bedre kan sove igennem.

Håber det forstås bedre nu....

Anmeld Citér

27. marts 2017

Hck

Profilbillede for Hck
Tin skriver:

Ja ja måske forkert forklaret....er svært lige at skrive den forklaring korrekt....det bliver aldrig givet med henblik på gennemsovning men til indsovning.

men da man får en dybere søvn kan en af " bivirkningerne/eftervirkninger" (jeg er ikke ordkløver)være, at man bedre kan sove igennem.

Håber det forstås bedre nu....

Tror at det er forskelligt, hvor lang og god virkning Melatoninen har. Min datter får det både for indsovning, men også for søvnforstyrrelser natten igennem. Det er riget der udskriver det til hende og ifølge lægen der, kan det sagtens have en effekt det meste af natten, så der er åbenbart også delte meninger i lægen verdenen om hvor længe det kan have en effekt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.