brystmælk no go eller....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2017

frkchili

Jullesnulle skriver:

Sagtens og sagtens. ... jeg vil sige at det er ret svært...

https://www.alun.dk/helse/tungmetaller.html

Man kan jo se sådan på det, at hvis man ikke selv kan undgå tungmetaller, så kan ens barn nok heller ikke, og så kan det vel være ét fedt om det får dem igennem modermælken eller fra andre kilder. Jeg tror personligt bare, at modermælk indeholder så mange gode ting også, at det stadig er det bedste for barnet.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2017

Jullesnulle

frkchili skriver:

Man kan jo se sådan på det, at hvis man ikke selv kan undgå tungmetaller, så kan ens barn nok heller ikke, og så kan det vel være ét fedt om det får dem igennem modermælken eller fra andre kilder. Jeg tror personligt bare, at modermælk indeholder så mange gode ting også, at det stadig er det bedste for barnet.

Bort set fra at det man som mor giver videre er ophobet gennem hele ens liv og det gives videre til en mindre krop = større koncentration. Plus at barnet oven i det selv ophober gennem sin opvækst. 

Anmeld Citér

20. marts 2017

Aristocats

Jullesnulle skriver:

Bort set fra at det man som mor giver videre er ophobet gennem hele ens liv og det gives videre til en mindre krop = større koncentration. Plus at barnet oven i det selv ophober gennem sin opvækst. 

Har du en kilde der beviser at det bliver en større koncentration? 

Anmeld Citér

20. marts 2017

Jullesnulle

Aristocats skriver:

Har du en kilde der beviser at det bliver en større koncentration? 

Det giver sig selv.. barnet får det ind som moder har. Barnet har en mindre krop som stofferne fordeler sig på.... det gælder uanset om det er parfume, tungmetaller eller flourstoffer...

baby vejer fx mellem 3-13 kg. Mor vejer 50-70 kg. ... ren matematik. Massen det bliver fordelt på er mindre.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.