Liv_86 skriver:
Ja det kan selvfølgelig være at de tænker det. Må få sagt på en måde at de skal komme retur bagefter.
Taget i betragtning af at mine børn har grædt på skift hele natten og heller ikke her til morgen vil tage deres morgen lur i barnevognen som de plejer men på ammepuden ved mit bryst, tror jeg faktisk heller ikke de Synes det er særlig fedt
Tillykke med dem
På baggrund af det du skriver, tænker jeg, om de er gamle nok til at komme med til arrangementer såsom familiefest allerede? Hvis børnene har brug for så megen ro, så er det måske best at melde fra indtil de bliver lidt større?
Mht til "runde" så kan det godt være svært. Jeg har altid haft det helt fint med, at andre holdt mit barn, men øjeblikkelig de begyndte at blive urolige, mm, så skal jeg have dem retur
Brug lidt humor eller -"jeg er nok lidt en hønemor, men vil I ikke ....." Man bliver nødt til at melde ud, for de kan ikke se på dig, at du er utilpas med situationen.
Jeg synes faktisk at det er sødt at din søster (eller hvem det var) inddrager din niece på den måde, og tror ikke hun opfatter det på samme måde som dig. Skal ungerne have helt ro under spisning, så er det nok bedst at sætte sig ind i et andet rum. 
Anmeld
Citér