Det lyder til, at der nok kan være flere årsager til det. Jeg synes, det er en svær balancegang at finde, da jeg mener, at der må være et behov fra mit barns side af pt.. Men jeg vil hellere ikke lade hende styre hjemmet herhjemme (det gør hun dog ikke)
1. Min mand arbejder meget - så det KAN skyldes savn.
2. Jeg er måske lidt "strengere" end min mand.... Han er meget blød, så det kan også skyldes det. (det tror jeg dog ikke)
Vil dog nævne der er situationer, hvor jeg gør noget. Fx. om natten, hvis hun får mareridt og har behov for sine forældre, så det mig hun kalder på.
I en periode var det også kun mig, som kunne putte fordi hun blev "lalle" af sin far var i nærheden, og havde nemmere ved at acceptere, at det var mig
Problemet er bare, at min mand er træt nogle gange blandt andet pga. meget arbejde, og hun så trækker så meget på ham, ja så er han ved at gå omkuld (men kender I sikkert mange af jer) og det ville være rart, hvis jeg kunne hjælpe 
Lige pt. er bleskift nærmest umuligt for mig, hvis far er hjemme. Hun sparker og skriger, og det ville være rart at han ikke skulle gøre det hver gang... Men samtidig, som jeg skriver tidligere, så tror jeg også det er et behov hun har.
Samtidig føler jeg mig som en "dårlig" mor, fordi jeg altid synes, at man hører om, at børn er mor-syg, men det har min datter aldrig været. Fra hun har været lille har vi været lige gode, og nu vil hun så helst sin far