Eksperthjælp: Klare step i forhold til amningstop?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

512 visninger
1 svar
1 synes godt om
4. marts 2017

Karen Bøhrnsen

Kære Lisbeth.

Jeg har et spørgsmål og har virkelig brug for hjælp.

Mit søn er 17 måneder, næsten 18.
Jeg har ammet siden han blev født, og vil gerne stoppe nu. Vågner stadig et par gange om aften/natten og vil ha bryst.
Syns det er begyndt at være lidt pineligt også fordi at han ser brystet som trykhed, så han nulrer brysvorten uden endelig og vil ha noget, og så alligevel. Syns jeg giver ham SÅ MEGET MAD "små måltider" fordi jeg vil prøve og aflede ham, men nu er han begyndt måde at spise de små måltider og lige bagefter vil han også ha bryst.

Ikke nok med det er jeg blevet skilt med hans far og vi bor ikke sammen mere, så jeg er alene om at skal få ham til at vende af med brystet.

Syns det er lidt hårdt at skulle få min søn passet med overnatning. Er måske sket 4 5 gange og er gået fint (også uden bryst), men nu er jeg alene mor på fuldtid og har brug for at lade op nogle gange, og min x mand har ikke fået samvær med overnatning og en af grundene er også amning.

Kan du ikke give mig nogle helt klarer step til hvad jeg kan gøre, fordi ved ikke rigtig hvordan jeg tager min søns vane væk og hvis dine råd er jeg bare skal forsætte gøre jeg selvfølgelig også det, bare giv mig en retning fordi er helt i vildrede

mvh

Karens svar

Hej med dig

Tak for din besked. Jeg er ikke helt klar over, hvad det er du spørger om!

Vil du have hjælp til at stoppe med amningen?

Vil du have hjælp til at få din dreng til at stoppe med at nulre brystvorterene?

Der er også samværet mellem din søn og hans far. Hvilken rolle spiller det i forhold til amningen?

Så hvad er det lige du gerne vil have nogle klare step til?

Det lyder i mine ører, som om du har brug for lige at blive coachet på din situation i forhold til amningen.

Hvis du kan blive lidt mere klar i spyttet på en mail, er du velkommen til at skrive til mig på: karen@bohrnsen.dk

Hvis du tænker, det er nemmere med en snak over telefon, er du velkommen til at ringe til mig på 27216882.

Venlig hilsen

Karen Bøhrnsen

Jordemoder, IBCLC og ammevejleder

like facebook.com/jordemoder.net

Karen tilbyder i brevkassen personlig og individuelt tilpasset vejledning i graviditet, fødsel, barsel og ikke mindst i amning.

Se Karens hjemmeside: www.jordemoder.net

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

4. marts 2017

EnGodMor

Der står klart og tydeligt, at hendes barn er næsten 18 måneder og vil gerne stoppe med at amme nu.

jeg ville Google "bedste måde at nedtrappe amning" så får du en masse gode brugbare svar kære dig der spørg

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+