Alder på børn til første tur i bio

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2017

MysteriousAngel

HPH skriver:

Hej

hvor gamle var jeres børn da de kom med i bio første gang?

overvejer Far til fire, da min datter elsker de film. Men hun er kun 2 år og 8 mdr.

Mine børn har været omkring de 4 år. Selv der har det været en udfordring 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2017

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
HPH skriver:

Hej

overvejer Far til fire, da min datter elsker de film. Men hun er kun 2 år og 8 mdr.

Ved vores dagplejemor havde dem med en tur i bio da byen havde sådan en uge med forskellige events. Der var hun lidt over 2 år. 

Hun skal igen sammen med farmor ind og se en film her om nogle måneder. Det er lige inden hendes 3 års fødselsdag. 

Tror bare at I skal prøve. I kan vel altid gå igen. 

Anmeld Citér

25. februar 2017

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Min søn var næsten 4 år. Han havde svært ved at sidde stille så længe, og kun med lidt overtalelse og afledning så han filmen færdig. 

Anmeld Citér

25. februar 2017

God-mor

Hej

Min datter var knap 3 år første gang og det klarede hun super fint Nu er hun på vej til de 4 år og far havde hende med i biffen for en måneds tid siden og der havde hun svært ved at sidde stille de sidste 3 kvarter. Så nu går der lige nogle måneder før hun skal afsted igen Man kan jo altid smutte ud, hvis det slet ikke går.

Anmeld Citér

26. februar 2017

lineog4

Mine børn har været med i teatret fra de måtte, tror ikke jeg har kunne finde en Forestilling fra de på mindre et år  men der er præmisserne også børneteater, der er ikke helt mørkt, lyden ikke foe høj, tiden ikke for lang. 

Tror de har været 4 før de klarede de lange forestillinger. Den yngste har måtte vænne sig hurtigere til det fordi han kom med som den tynde øl, fx klarede han omkring de 3 timer på engelsk sidste år i London da han var 5 år. 

Biffen, hmm der tror jeg de har været omkring de 3 år. Selvom de har været vant til teater, så vae biffen noget andet: det store lærred, mærket og og og... de har godt kunne sidde stille men især min ældste blev faktisk meget mere bange og berørt (nu var det så også bambi 2 hun så som den første). Mit råd ville være at tage en SF de forestillinger som er lette og vælge en tid hvor der ikke er mange, fx en formiddagstid

Anmeld Citér

26. februar 2017

2721

Min søn var 6 år

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.