Alder på børn til første tur i bio

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2017

2babygirls

HPH skriver:

Hej

hvor gamle var jeres børn da de kom med i bio første gang?

overvejer Far til fire, da min datter elsker de film. Men hun er kun 2 år og 8 mdr.

Min yngste datter var 2 år. Hun er rigtig god til at fordybe sig så vi tog chancen. Hun holdte næsten hele filmen ud, men faldt i søvn på mig (storesøster var også med)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2017

Monski

HPH skriver:

Hej

hvor gamle var jeres børn da de kom med i bio første gang?

overvejer Far til fire, da min datter elsker de film. Men hun er kun 2 år og 8 mdr.

Den ældste var 3,5. Den yngste var lidt under 3. 

Vi valgte begge gange at se en 2'er af en film vi på vidste de rigtig godt kunne lide. Med den største så vi grusomme mig 2 og med den yngste så vi find dory 

Anmeld Citér

24. februar 2017

NupaSofia

Min søn er kommet med i børneteater siden han var to år. Første gang i bio var han vist 4,5 år 

Anmeld Citér

24. februar 2017

B&J

Vores dreng var 4 og han var super dygtig og så hele filmen men de sidste 20 minuttet sad han dog ved os fordi der gad han ikke rigtig mere 

Anmeld Citér

24. februar 2017

Aristocats

Vi har haft vores ældste med i teater siden hun var omkring 1 år, men det har været 30-35 minutters forestillinger. 

Vi var inde og se Vaiana og hun bliver 5 lige om lidt. Det gik uden problemer  Men hun er også generelt god til at sidde stille og fordybe sig, så havde ikke forventet at det ikke ville gå

Anmeld Citér

24. februar 2017

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
MorTil3+ skriver:

Vi har lige haft vores datter med for første gang her i vinterferien og hun bliver 5 på tirsdag, men hun er også først begyndt her det sidste års tid at være interesseret i at se fjernsyn. Vi så vaiana, der var lige på et tidspunkt hvor hun gerne ville hjem men tror det var fordi den var lidt 'uhyggelig' så kom hun op på skødet af mig og så gik det fint. 

Hvad er det for en film? Synes ikke jeg kan finde den nogen steder. Håber, det er OK, jeg spørger

TS; min datter var 2 år første gang og min søn var knap tre. 

Vi går nu jævnligt i biografen - mindst en gang om måneden men ofte flere gange om måneden. De er nu 5 og 7

Anmeld Citér

24. februar 2017

Frk.S

Vores ældste var i biografen for første gang dagen før hendes 5 års fødselsdag. Vi så find Dory, og det var et kæmpe hit.

Lillesøster er godt 2,5 og jeg tror ikke hun er klar til at sidde stille til en hel film endnu. 

Anmeld Citér

24. februar 2017

Aristocats

PT skriver:

Hvad er det for en film? Synes ikke jeg kan finde den nogen steder. Håber, det er OK, jeg spørger

TS; min datter var 2 år første gang og min søn var knap tre. 

Vi går nu jævnligt i biografen - mindst en gang om måneden men ofte flere gange om måneden. De er nu 5 og 7

Den kaldes også "Moana"

Anmeld Citér

25. februar 2017

HPH

I tog chancen og det gik faktisk ok. Vi tog en hvor der ik var så mange mennesker. Hun tullede lidt rundt og prøvede de ledige stole midt i filmen. Men kom tilbage og sad og så resten. Hun generede ikke nogen så det var hyggeligt.

Anmeld Citér

25. februar 2017

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Aristocats skriver:

Den kaldes også "Moana"

Ok tak. Den har vi set  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.