Alder på børn til første tur i bio

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.217 visninger
25 svar
2 synes godt om
24. februar 2017

HPH

Hej

hvor gamle var jeres børn da de kom med i bio første gang?

overvejer Far til fire, da min datter elsker de film. Men hun er kun 2 år og 8 mdr.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2017

Loa

Kan ikke huske om min datter var omkring de 3-3,5. 

Men hun har/havde også virkelig svært ved at sidde stille og tie stille

Anmeld Citér

24. februar 2017

MorTil3+

HPH skriver:

Hej

overvejer Far til fire, da min datter elsker de film. Men hun er kun 2 år og 8 mdr.

Vi har lige haft vores datter med for første gang her i vinterferien og hun bliver 5 på tirsdag, men hun er også først begyndt her det sidste års tid at være interesseret i at se fjernsyn. Vi så vaiana, der var lige på et tidspunkt hvor hun gerne ville hjem men tror det var fordi den var lidt 'uhyggelig' så kom hun op på skødet af mig og så gik det fint. 

Anmeld Citér

24. februar 2017

Nea85

Vores ældste pige var 5, da hun var i biografen for første gang. Hun blev tilbudt det tidligere, men var lidt skræmt over det og havde ikke lyst. 

Forleden havde vi lillesøster med, som bliver 3 år i næste uge. Det var en begynderfilm (Doc McStuffins), som varede 40 minutter. Hun havde meget travlt med at gå rundt og lege med de andre små børn, så det varer noklidt tid, før hun er klar til en lang film 

Anmeld Citér

24. februar 2017

Solstråle90

Vi har været i biffen med min datter siden hun var 2 år. Hun har altid været dybt fascineret når der blev sat en tegnefilm på og kunne sagtens sidde stille der hjemme og koncentrere sig om det i længere tid. 

Så vi prøvede det af 

de første 1-2 år valgte jeg kun film der varede ca 1 time da hun ellers blev rastløs.  

Men her elsker hele familien at gå i bio og det gør hun også hun er 6 nu ☺️

Anmeld Citér

24. februar 2017

MH82

I Cinemaxx har de Minimaxx, som er til børn der første gang skal I biffen.

Filmene er kortere og koster også kun 45kr.

Jeg skal snart afsted med min datter på næsten 3 og det bliver helt klar sådan en type første gang.

Anmeld Citér

24. februar 2017

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Min søn var 3 år da vi begyndte og gå i biografen med ham. Han har elsket det fra dag 1. Nu går vi jævnligt i biografen. 

Anmeld Citér

24. februar 2017

MrsB

Jeg har lige været i bio, for første gang, med vore store dreng på lidt over 4 år. Vi så Lego Batman, og han klarede det bare super flot. Vi have cola og popcorn til at hjælpe lidt på koncentrationen 

Anmeld Citér

24. februar 2017

helle85

HPH skriver:

Hej

Jeg mener min datter har været omkring 6 år første gang hun var med i biografen, hun havde ikke spurgt før og vi ville også være sikker på hun kunne side og se en hel film, så der ikke bare ville være spild af penge.

Min søn på 10 har endnu ikke været i biografen, han vil ikke.

Han er dog også letter mental retarderet og har det svært med nye ting, mange mennesker og høje lyde.

Anmeld Citér

24. februar 2017

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123

Jeg tror det er for tidligt men du kan jo prøve det af hvis du er indstillet på at gå når/hvis hun mister koncentrationen/generer de andre biograf gæster

god fornøjelse

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.