Køkken og bad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2009

bette

det er da den fedeste vask ever !!

eeelsker sådan noget.. hehe men jeg er nok også bare mig

ville ønske jeg fik sådan et badeværelse...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2009

birgittemarie

Nadi skriver:

Ja det er en af frynsegoderne ved at være gravid  Men jeg er lidt frustreret over at jeg skal dele indretningen med ham, det har altid været mit svage punkt. Når det gælder hvordan tingene skal se ud, hvor mange penge vi skal bruge på det og hvordan det hele skal stå så har jeg meget svært ved at give slip og gå på kompromis. Lorte parforhold!! Plus at det eneste jeg kan bidrage med i alt det her er at kigge på udstyr mm. til huset.

Uha ja, det kender jeg kun alt for godt, det der! Hvad blev der af mænd, der bare gik på arbejde og tjente en masse penge og var bedøvende ligeglade med, hvordan sofaen skulle se ud og hvilke farver, der skulle på væggene. ØV!

Og ja, hvor er det frustrerende, når man ikke kan være med til andet end at kigge på og pege.
Jeg blev trodsig en dag og tilbragte en masse timer med en slagboremaskine og efterfølgende en sen nattetime på fødegangen med voldsomme plukveer...

Nå, har efterhånden fundet ud af, hvor meget jeg kan klare før jeg føder, men det er møgirriterende, at man sådan er nødt til at begrænse sig og passe på.

Knus Birgitte, der synes, det er en fin idé med ens elementer over det hele...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.