Køkken og bad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

737 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. oktober 2009

Nadi

Det begynder at skride fremad med vores hjem. Det er bare skønt at der endelig sker noget! Torsdag håber jeg at vi får bestilt det badeværelse vi gerne vil have, plus køkken og bryggers.

Bliver det for kikset hvis køkken, bad og muligvis bryggers er i de samme elementer?? Jeg har fundet et køkken og et bad, hvor det er de samme elementer som går igen, men de bliver brugt på forskellige måder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2009

..

Nej da.. Tror det kan blive super cool - må vi se billeder?

Umiddelbart lyder det som en god ide at lade det hele gå igen bare brugt på forskellig vis

Anmeld

6. oktober 2009

Susan1978

Nadi skriver:

Det begynder at skride fremad med vores hjem. Det er bare skønt at der endelig sker noget! Torsdag håber jeg at vi får bestilt det badeværelse vi gerne vil have, plus køkken og bryggers.

Bliver det for kikset hvis køkken, bad og muligvis bryggers er i de samme elementer?? Jeg har fundet et køkken og et bad, hvor det er de samme elementer som går igen, men de bliver brugt på forskellige måder.

Det  hører jeg om en del der gør.. Jannik laver jo køkken og bad.. og snakker engang i mellem om at der er nogen der gør sådan.. fx også med bordplader og håndvaske.. 

så det kan i da sagtens..  

ja vi skal da se billeder..

Anmeld

6. oktober 2009

Nadi

Macrolf skriver:

Nej da.. Tror det kan blive super cool - må vi se billeder?

Umiddelbart lyder det som en god ide at lade det hele gå igen bare brugt på forskellig vis

Det her er badet, er vild med det hele! Men Dennis kan ikke lide vasken, jeg synes bare det ser mega fedt ud.

http://www.aubo.dk/Default.aspx?ID=43 
billede nr 04

Anmeld

6. oktober 2009

Tynen

Jeg tror det kunne blive meget fedt!

Men Nadia..
Jeg er ked af at sige det..
Jeg holder altså lidt med Dennis i denne her sammenhæng
Men troede dog at du havde fået ham overtalt..

Anmeld

6. oktober 2009

Nadi

Tynen skriver:

Jeg tror det kunne blive meget fedt!

Men Nadia..
Jeg er ked af at sige det..
Jeg holder altså lidt med Dennis i denne her sammenhæng
Men troede dog at du havde fået ham overtalt..

Altså det behøver ikke lige være dén håndvask der, men synes det er meget pænt at den står for sig selv. Men det kan Dennis slet ikke lide, og jeg aner ikke hvordan jeg skal få ham overtalt  Nogle ideer??

Anmeld

6. oktober 2009

linemus

Det ser flot ud, og jeg er vild med sådan nogle vaske. Synes de er så fede, men hvordan du lige får ham overtalt.... hm... tramp i gulvet?  

Anmeld

6. oktober 2009

Nadi

linemus skriver:

tramp i gulvet?  

Tror du det hjælper, jahh hvorfor ikke?! Det er da et forsøg værd

Anmeld

6. oktober 2009

linemus

Nadi skriver:

Tror du det hjælper, jahh hvorfor ikke?! Det er da et forsøg værd

Du må jo spille lidt på hormonerne

Anmeld

6. oktober 2009

Nadi

linemus skriver:

Du må jo spille lidt på hormonerne

Ja det er en af frynsegoderne ved at være gravid  Men jeg er lidt frustreret over at jeg skal dele indretningen med ham, det har altid været mit svage punkt. Når det gælder hvordan tingene skal se ud, hvor mange penge vi skal bruge på det og hvordan det hele skal stå så har jeg meget svært ved at give slip og gå på kompromis. Lorte parforhold!! Plus at det eneste jeg kan bidrage med i alt det her er at kigge på udstyr mm. til huset.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.