hvornår er man gammel nok til 14dages ferie hos far??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2009

Honningblomst

Valle81 skriver:

Ej hvor er det fedt, at i har det så dejligt, og at samarbejdet er så godt.

Det betyder alt for de små nogle.

Og ja det er jo savnet begge veje der er så trist. For jeg er slet ikke i tvivl om at lille Sebastian savner sin far ekstremt i den tid de ikke ser hinanden, og når han er hos os på weekend, så savner han jo også sin mor og sin storebror.

Det er så trist og ens hjerte gør så ondt. Men vi prøver virkelig at få det bedste ud af det.

Det fedeste i min verden ville være at vi boede næsten side om side og bare havde et super forhold og at man lige kunne ringe og sige: Sebastian spørger om han lige må kigge over, eller kan du tage i aften for jeg skal lige det og det, giver du en kop kaffe.

Men det er vist bare ønske tænkning. Det kommer aldrig til at ske, hun ønsker ikke at møde mig, og vi bor med næsten 250 km mellem hinanden:0(

Knus

Christina

Åh, hvor er det synd for den lille mand...der er godt nok også mange kilometer imellem hans to hjem.
Lige præcis det der med at de kan løbe frem og tilbage er nemlig så godt...tit går de store bare hen til Rasmus efter skole og så spiller de der og kommer hjem og spiser...
Vi har så også kun 160 meter mellem os og det er der så nogle andre negative sider ved, dog ikke for børnene...
Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2009

millesofie

Hej igen

1000 tak for alle jeres svar, det giver lidt at tænke over men jeg blev da også klogere

jeg håber inderligt at vi ikke få brug for statforvaltningen, for jeg synes at det med uge 29 og så igen uge 31 var en super ide så bliver savnet ikke så slemt og der kan stadig planlægges ferie for begge forældre

Mvh Mille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.