Aftensmad med kylling?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2009

..

Jeg plejer at lægge dem i ovnen, evt ovenpå nogen kartofler eller grøntsager for at give til ekstra smag. Tiden afhænger lidt af størrelsen med omkring 30 minutter vil jeg nok give dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2009

ka li ja

linemus skriver:

Jeg har taget kyllingefiletter op, men mangler inspiration til, hvad jeg skal lave med dem....

Hjælp  

smid en 7-8 fed hvidløg(hakkede) på panden, steg kyllingen i det. smid fløde og tomatpure og krydderier på. og pasta til vupti! 

Anmeld

6. oktober 2009

Nadi

ka li ja skriver:

smid en 7-8 fed hvidløg(hakkede) på panden, steg kyllingen i det. smid fløde og tomatpure og krydderier på. og pasta til vupti! 

MUMS det lyder fan.... lækkert!!

Det vil jeg lave til aftensmad, nam nam  Tak for tippet.

Anmeld

6. oktober 2009

linemus

Macrolf skriver:

Jeg plejer at lægge dem i ovnen, evt ovenpå nogen kartofler eller grøntsager for at give til ekstra smag. Tiden afhænger lidt af størrelsen med omkring 30 minutter vil jeg nok give dem

Tak

Anmeld

6. oktober 2009

linemus

ka li ja skriver:

Lækkert  Vi skal vist have kylling resten af ugen

Anmeld

9. oktober 2009

linemus

Det blev forresten helt vildt godt. Jeg lavede kyllingen med pikantost i og bacon omkring, og så lavede jeg kartofler og gulerødder i små tern blandet med champignonstykker - det hele vendt i olie, salt, peber og chili og så i ovnen. MUMS. Og ungerne spiste helt vildt AF DET HELE! Jeg var helt overrasket - mine unger, der aldrig rører andet end hakket kød og hamburgerryg, spiste alle tre kylling som havde de aldrig gjort andet. Så er det altså noget ved at lave mad

Anmeld

9. oktober 2009

ka li ja

aj hvor fantastisk!!!

det er så lækkert at se ens unger spise aftensmad! som ikke er det de lige plejer at syntes er favoritten..

Anmeld

10. oktober 2009

Marco2

Haha. Jeg nuppede også lige den med smøreosten og baconen.. og så rødbeder, kartofler og gulerødder vendt i olie og krydderier ind i ovnen... og tzatiki til... MUMS..

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.