Smykker til børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2017

Troldemommi

AnoMom skriver:

Okay. Men så ikke i skolen før hun er ældre. Ville være så synd hvis den blev revet af i leg og blev væk. For ikk at forglemme kvælningsfare i klatrestativer osv :-)

håber godt nok ikke man laver børnehalskæder der er så stærke at de kan være til fare for barnet, så ville ingen da købe sådan noget.

Jeg har bestilt den nu, og jeg glæder mig allerede til at modtage den, der er bare længe til august/september 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2017

B&J

Køb

køb 

køb

Anmeld Citér

10. februar 2017

lineog4

Troldemommi skriver:

håber godt nok ikke man laver børnehalskæder der er så stærke at de kan være til fare for barnet, så ville ingen da købe sådan noget.

Jeg har bestilt den nu, og jeg glæder mig allerede til at modtage den, der er bare længe til august/september 

Jeg vil som lærer i indskolingen sige: køb den endelig og lad hende pynte sig der hjemme, men ikke på i skole. Puha hvor har jeg haft mange især piger hvis dag er blevet totalt ødelagt fordi kæden er knækket, blevet væk til idræt, får viklet sig ind i håret og og og... jeg har måtte foxe jeg ved ikke hvor mange kæder og armbånd og forbandet de skulle med i skole når nu de ikke er store nok til at passe på dem og absolut heller ikke store nok til at klare hvis de går i stykker - den dag er simpelthen ødelagt....

Anmeld Citér

10. februar 2017

AnoMom

Troldemommi skriver:

Man skal aldrig sige aldrig. Børnekæderne er jo bare almindelige kæder der er kortere i længden. Materialet er det samme ;-) 

kan jeg sandelig også godt forstå. Det er så fint :-)

Anmeld Citér

10. februar 2017

Miti's mama

Man skal aldrig sige aldrig. Børnekæderne er jo bare almindelige kæder der er kortere i længden. Materialet er det samme ;-) 

kan jeg sandelig også godt forstå. Det er så fint :-)

Hvis den er af sølv, så knækker den. Sølv er forholdsvist blødt  fik en kæde af min mor næsten magen til da jeg var barn, har den stadig og er så glad for den.

Anmeld Citér

10. februar 2017

Lunae

Troldemommi skriver:

Indtil videre er mine unger kun velsignet med de unikke smykker som de selv har lavet i børnehaven, vores datter en åbenbart en lille pyntefis, så derfor overvejer jeg at kæbe en lille halskæde til hende, enten får hun den til sin fødselsdag til september, eller til hendes skolestart i August.

Hun er vild med firekløvere og derfor syntes jeg den passet rigtig fint til hende, jeg ved bare ikke om det er lidt plat.

hvad syntes i? 

Min datter fik den fineste flora Danica halskæde med et firkløver i dåbsgave. Hun elsker at have smykker på, når vi er til fester. Den er virkelig fin.

Anmeld Citér

10. februar 2017

AnoMom

Miti's mama skriver:

Hvis den er af sølv, så knækker den. Sølv er forholdsvist blødt  fik en kæde af min mor næsten magen til da jeg var barn, har den stadig og er så glad for den.

Fair nok. Men hvor om alting er så ville jeg ikke lade min datter (hvis jeg havde sådan en) tage smykket på i skole. Ville ikke løbe risikoen. :-)

Anmeld Citér

14. februar 2017

Me

Din datter skal da have den halskæde, hun ønsker sig og ikke noget, hendes mor synes er pænere. 
Selv havde jeg mange halskæder som barn, dog mest gaver fra familie og venner. Jeg brugte kun dem, jeg kunne lide. Men jeg gik altid med et med navn og adresse og telefonnummer.
Jeg havde dem også på i skole, hvor jeg i øvrigt sad og gnavede perlemorsbelægningen af min perlekrans. 

Vh
Marie

Anmeld Citér

14. februar 2017

Me

Det kan jeg godt følge dig i, det er også noget særligt 

Selv fik jeg mange smykker i dåbsgave, og jeg har dem endnu og glæder mig over dem. Dog er et par stykker gået tabt. i årenes løb. Jeg gik ikke op i, hvem der havde givet mig smykkerne, men hvordan de så ud, om jeg kunne lide dem.

Anmeld Citér

14. februar 2017

Me

Troldemommi skriver:

Tror du har ret, jeg vil jo gerne have at det er hendes mor og far der giver hende det første rigtige smykke, så tror køber den her fine sølvkæde  

Selv fik jeg mange smykker i dåbsgave, og jeg har dem endnu og glæder mig over dem. Dog er et par stykker gået tabt. i årenes løb. Jeg gik ikke op i, hvem der havde givet mig smykkerne, men hvordan de så ud, om jeg kunne lide dem.

Undskyld, jeg fik først lagt beskeden under et andet citat. Kan desværre ikke finde ud af at slette den igen.
Den skulle ligge her.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.