Smykker til børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2017

God-mor

Troldemommi skriver:

Tror du har ret, jeg vil jo gerne have at det er hendes mor og far der giver hende det første rigtige smykke, så tror køber den her fine sølvkæde  

Det kan jeg godt følge dig i, det er også noget særligt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2017

Muhmi

Troldemommi skriver:

Indtil videre er mine unger kun velsignet med de unikke smykker som de selv har lavet i børnehaven, vores datter en åbenbart en lille pyntefis, så derfor overvejer jeg at kæbe en lille halskæde til hende, enten får hun den til sin fødselsdag til september, eller til hendes skolestart i August.

Hun er vild med firekløvere og derfor syntes jeg den passet rigtig fint til hende, jeg ved bare ikke om det er lidt plat.

hvad syntes i? 

Plat?

Hun bliver da ELLEVILD! Jeg elskede at få smykker af min mor da jeg var barn og er selv en rigtig pyntefis.. Så nej, absolut ikke plat, super dejlig gave 

Anmeld Citér

10. februar 2017

Troldemommi

Muhmi skriver:

Plat?

Hun bliver da ELLEVILD! Jeg elskede at få smykker af min mor da jeg var barn og er selv en rigtig pyntefis.. Så nej, absolut ikke plat, super dejlig gave 

Har bestilt den  nu er spørgsmålet bare om jeg kan gemme den indtil august/september 

Anmeld Citér

10. februar 2017

Muhmi

Troldemommi skriver:

Har bestilt den  nu er spørgsmålet bare om jeg kan gemme den indtil august/september 

Du kan evt. give hende den når den kommer Så kan du jo se hendes reaktion og så ved du om det vil være en god gave at give til skolestart Er man en pyntefis, så kan man aldrig få smykker nok

Anmeld Citér

10. februar 2017

Troldemommi

Muhmi skriver:

Du kan evt. give hende den når den kommer Så kan du jo se hendes reaktion og så ved du om det vil være en god gave at give til skolestart Er man en pyntefis, så kan man aldrig få smykker nok

Ej, jeg syntes der skal være en god anledning til at give hende den 

Anmeld Citér

10. februar 2017

Muhmi

Troldemommi skriver:

Ej, jeg syntes der skal være en god anledning til at give hende den 

Hun bliver rigtig glad for den, ligemeget hvornår hun får den, det er jeg sikker på Synes det er en god idé at vente

Anmeld Citér

10. februar 2017

AnoMom

Troldemommi skriver:

Hun skal først have den når hun er færdig med at gå i børnehave 

Okay. Men så ikke i skolen før hun er ældre. Ville være så synd hvis den blev revet af i leg og blev væk. For ikk at forglemme kvælningsfare i klatrestativer osv :-)

Anmeld Citér

10. februar 2017

komodo

AnoMom skriver:

Okay. Men så ikke i skolen før hun er ældre. Ville være så synd hvis den blev revet af i leg og blev væk. For ikk at forglemme kvælningsfare i klatrestativer osv :-)

gode pointer, dog tror jeg ikke at en kæde i den tykkelse kan holde et barn så det bliver kvalt, tror den vil knække længe inden

Anmeld Citér

10. februar 2017

AnoMom

gode pointer, dog tror jeg ikke at en kæde i den tykkelse kan holde et barn så det bliver kvalt, tror den vil knække længe inden

Du har højst sandsynligt ret. Men er det en risiko man har lyst til at løbe? :-) 

tænker nu mest kvælning på den måde at den kan snors fast om en gren måske. Det behøver den jo ikk nødvendigvis knække af. :-)

Anmeld Citér

10. februar 2017

Cassandra

Troldemommi skriver:

Indtil videre er mine unger kun velsignet med de unikke smykker som de selv har lavet i børnehaven, vores datter en åbenbart en lille pyntefis, så derfor overvejer jeg at kæbe en lille halskæde til hende, enten får hun den til sin fødselsdag til september, eller til hendes skolestart i August.

Hun er vild med firekløvere og derfor syntes jeg den passet rigtig fint til hende, jeg ved bare ikke om det er lidt plat.

hvad syntes i? 

Synes den er sød

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.