Smykker til børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er halskæden sød eller plat?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.788 visninger
32 svar
51 synes godt om
10. februar 2017

Troldemommi

Indtil videre er mine unger kun velsignet med de unikke smykker som de selv har lavet i børnehaven, vores datter en åbenbart en lille pyntefis, så derfor overvejer jeg at kæbe en lille halskæde til hende, enten får hun den til sin fødselsdag til september, eller til hendes skolestart i August.

Hun er vild med firekløvere og derfor syntes jeg den passet rigtig fint til hende, jeg ved bare ikke om det er lidt plat.

hvad syntes i? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2017

Guldlok88

Jeg synes den er fin  

Anmeld Citér

10. februar 2017

FruStolpe

For mig kan det aldrig nogensinde blive plat, hvis man giver sine børn noget man ved de bliver vilde med 

Hvad andre mener kan, og skal du være ligeglad med 

-synes i øvrigt at den er super sød

Anmeld Citér

10. februar 2017

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Troldemommi skriver:

Indtil videre er mine unger kun velsignet med de unikke smykker som de selv har lavet i børnehaven, vores datter en åbenbart en lille pyntefis, så derfor overvejer jeg at kæbe en lille halskæde til hende, enten får hun den til sin fødselsdag til september, eller til hendes skolestart i August.

Hun er vild med firekløvere og derfor syntes jeg den passet rigtig fint til hende, jeg ved bare ikke om det er lidt plat.

hvad syntes i? 

Hun skal da så meget have den.

Jeg synes i hvert fald den er rigtig sød, og ville uden tvivl give hende den. Min datter fik en halskæde i dåbsgave, og selvom hun er for lille til at gå med den til hverdag er hun også en rigtig lille pyntefis, og ELSKER når hun af og til får lov til at "sølvhalskæden" på 

Anmeld Citér

10. februar 2017

Troldemommi

FruStolpe skriver:

For mig kan det aldrig nogensinde blive plat, hvis man giver sine børn noget man ved de bliver vilde med 

Hvad andre mener kan, og skal du være ligeglad med 

-synes i øvrigt at den er super sød

Jeg ved bare ikke om jeg syntes det er for tidligt at give hende smykker 

Anmeld Citér

10. februar 2017

AnoMom

Troldemommi skriver:

hvad syntes i? 

Synes bestemt hun skal have den. Men have st vide den ikke må bruges i børnehaven :-)

Anmeld Citér

10. februar 2017

lilledittemor

Selvfølgelig skal hun have den - den er så fin!

Mine døtre har mange smykker - fingerringe, armbånd og halskæder. De har begge fået rigtig mange da de blev døbt. De har også hver fået en dyr halskæde i dåbsgave af deres far og jeg, som kan gemmes til de bliver ældre.

Jeg synes at det ser så yndigt ud, men man skal jo bare være indstillet på at de kan gå i stykker eller blive væk under brug 

Anmeld Citér

10. februar 2017

Troldemommi

AnoMom skriver:

Synes bestemt hun skal have den. Men have st vide den ikke må bruges i børnehaven :-)

Hun skal først have den når hun er færdig med at gå i børnehave 

Anmeld Citér

10. februar 2017

God-mor

Troldemommi skriver:

hvad syntes i? 

Den skal du da bare købe til hende, hvis du har lyst Min datter har mange rigtige smykker, som er givet i gave af forskellige familie medlemmer og hun er også en pyntepige. Hun har dem dog kun på ved særlige lejligheder da det er dyre smykker. 

Anmeld Citér

10. februar 2017

Troldemommi

God-mor skriver:

Den skal du da bare købe til hende, hvis du har lyst Min datter har mange rigtige smykker, som er givet i gave af forskellige familie medlemmer og hun er også en pyntepige. Hun har dem dog kun på ved særlige lejligheder da det er dyre smykker. 

Tror du har ret, jeg vil jo gerne have at det er hendes mor og far der giver hende det første rigtige smykke, så tror køber den her fine sølvkæde  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.