Hvad kan jeg give vores dagplejer i farvel gave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2017

Aristocats

Jeg har flere gange lavet kurve der stadig var lækre, men sunde  Jeg plejer at købe alt øko og det kan for eksempelvis være; Pukka te, nødder, frisk frugt (feks. mango eller ananas), Aurion ruller - jeg kan rigtigt godt lide den med dadel og kokos og de plejer at kunne fås i de fleste helsekostbutikker - Voelkel eller Søbogaard saft, ingefærshot, gojibær, tørret frugt, Aurion grød, et godt knækbrød (jeg har gjort det hjemmebagt på en lækker øko blanding) og så noget godt mørk chokolade. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2017

Benjamins'mor

anna111 skriver:

Hvad kan jeg give vores dagplejer i gave vores pige stopper nu her den 1 marts hvor hun skal starte i børnehave  lillesøster på 1 år vil fortsat gå der. 

Lidt info det er et ægtepar de har 10 børn i alt de er helt fantastiske med børnene ved de kan lide at løbe og god mad men så strækker det sig ikke længere vi snakker mest om børnene  

De fik en stor kurv med gløg og chokolade til jul men nu har de bestemt sig for at droppe alt usundt og ændre livsstil. 

Men jeg er totalt blank på hvad jeg kan give dem jeg tænker max 200 kr har i et godt forslag ? 

Ikke en masse nips ting da jeg kan forstille mig de har fået rigeligt af det 

Min søn stoppede til juleferien 2013, vi gav 2 flasker rødvin, 2 lysestager med duftlys fra partylite og en pose hjemmebagte brunkager.

Anmeld Citér

31. januar 2017

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Min dp fik en trip trap nisse som hed det samme som vores søn ( hun er totalt gertrud sand hvad angår julepynt) og så havde jeg lavet en fin plakat til hende

Anmeld Citér

1. februar 2017

Newsence

Da min datter skulle gå ud af dagplejen gav vi hende en kop med 3 billeder af vores datter. 1 fra da hun startede ( 4 måneder gammel) et fra da hun var ca. 1,5 år gammel og et helt nyt billede af hende, så man kunne se udviklingen. 

Derudover stod der dagplejens navn og neden under stod der verdens bedste dagplejer 

og så vores datters navn.

Hun blev meget glad for den og havde tåre i øjnene. Vi fik det lavet hos vista print men man kan sikkert få det lavet flere steder. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.