Hvad kan jeg give vores dagplejer i farvel gave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.794 visninger
13 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. januar 2017

anna111

Profilbillede for anna111

Hvad kan jeg give vores dagplejer i gave vores pige stopper nu her den 1 marts hvor hun skal starte i børnehave  lillesøster på 1 år vil fortsat gå der. 

Lidt info det er et ægtepar de har 10 børn i alt de er helt fantastiske med børnene ved de kan lide at løbe og god mad men så strækker det sig ikke længere vi snakker mest om børnene  

De fik en stor kurv med gløg og chokolade til jul men nu har de bestemt sig for at droppe alt usundt og ændre livsstil. 

Men jeg er totalt blank på hvad jeg kan give dem jeg tænker max 200 kr har i et godt forslag ? 

Ikke en masse nips ting da jeg kan forstille mig de har fået rigeligt af det 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2017

A-1995

Følger lige med ��

Anmeld Citér

31. januar 2017

esioul

anna111 skriver:

Hvad kan jeg give vores dagplejer i gave vores pige stopper nu her den 1 marts hvor hun skal starte i børnehave  lillesøster på 1 år vil fortsat gå der. 

Lidt info det er et ægtepar de har 10 børn i alt de er helt fantastiske med børnene ved de kan lide at løbe og god mad men så strækker det sig ikke længere vi snakker mest om børnene  

De fik en stor kurv med gløg og chokolade til jul men nu har de bestemt sig for at droppe alt usundt og ændre livsstil. 

Men jeg er totalt blank på hvad jeg kan give dem jeg tænker max 200 kr har i et godt forslag ? 

Jeg ville lave en kurv med forskellige ting og et fint kort

Anmeld Citér

31. januar 2017

Chantie

En plante eller frugt træ til haven hvis de er til det. 

Anmeld Citér

31. januar 2017

anna111

esioul skriver:

Jeg ville lave en kurv med forskellige ting og et fint kort

Hvad ville du putte i ? 

Anmeld Citér

31. januar 2017

anna111

Chantie skriver:

En plante eller frugt træ til haven hvis de er til det. 

Det er de desværre ikke 

Anmeld Citér

31. januar 2017

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
anna111 skriver:

Tror kun jeg vil give en blomst. 

Grunden til det er at jeres datter har en lille ting at give.

Jeg ville helt klart vente til lillesøster også stoppet og så give dem en større gave til den tid. I vil jo til dagligt stadig have jeres daglige gang i huset og jeres store datter vil på den måde heller ikke slippe dem helt endnu. 

Anmeld Citér

31. januar 2017

esioul

anna111 skriver:

Hvad ville du putte i ? 

Kaffe,  chokolade,  en flaske vin eks 

Anmeld Citér

31. januar 2017

God-mor

anna111 skriver:

Vi gav selv en stor blandet kurv med lækkerrier, da vores datter stoppede hos sin dagplejemor. Men nu i har en lille mere gående hos dem, så ville jeg når storesøster stopper give en stor flot buket blomster og evt. en god rødvin. Når den lille så en dag også stopper så ville jeg lave en kurv med blandet lækre ting og lægge et sødt kort ved.

Anmeld Citér

31. januar 2017

anna111

Tak for svar alle sammen 

Tror bare det bliver en stor flot buket blomster med en sød lille hilsen fra vores datter 

Og så får de en større finere gave når lillesøster stopper 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.