Vores lille pige??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.812 visninger
17 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. januar 2017

skoust

Profilbillede for skoust
Oliver og Thomas i er mit livs gave! jeg elsker jer

Så blev det desværre vores tur at melde os ind i denne gruppe

silje har siden hun har været hel lille værste bagud i hendes udvikling, men vi blev spidset af med at det bare var fordi at hun var hypermobil.

silje har et meget dårlige immunforsvar og har været indlagt 10 gange på trods af hendes korte liv ( 1 1/2år)

men så lige inden jul kommer længerne i tanke om at det nok ville være en god ide at tage nogen blodprøver på hende så de kan udelukke en hver form for diagnose. Vi får så at vide at der vil gå 4-6 uger før vi får svar på blodprøverne.

i den tid hvor vi venter på svar på blodprøverne er vi til en test nede i dagplejen hvor de skal finde ud af hvor Silje ligger i forhold til det motoriske og igen får vi at vide at hun slet ikke er i nærheden af at være alderssvarende.

nå vi får så endelig et brev om at vi skal komme ind på sygehuset og få svar på de blodprøver, da vi kommer ind på sygehuset er der selvfølgelig ventetid da det så bliver vores tur kommer vi ind og lægen har en stakke papire med og kigger på os og siger: jeres datter har en kromosom fejl, hun har et kromosom 18 for meget i stedet for to så har Silje tre, hendes diagnose er Edwards syndrom. 

Hele vires verden brød sammen, nu skal vi igennem en masse undersøgelser med hende. 

Det bliver en rigtig hård tid at komme igennem og man skal lige vende sig til at man er mor til et handicappet barn... 

tak fordi du læste med ��

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

30. januar 2017

EnGodMor

Profilbillede for EnGodMor
ELSKER mine dejlige børn af hele mit hjerte

kram til dig. Selvfølgelig er det svært, kan udmærket godt forstå dig, men husk at være stærk/positiv for dit barns skyld

Anmeld Citér

30. januar 2017

AnoMom

Profilbillede for AnoMom
skoust skriver:

silje har siden hun har været hel lille værste bagud i hendes udvikling, men vi blev spidset af med at det bare var fordi at hun var hypermobil.

silje har et meget dårlige immunforsvar og har været indlagt 10 gange på trods af hendes korte liv ( 1 1/2år)

men så lige inden jul kommer længerne i tanke om at det nok ville være en god ide at tage nogen blodprøver på hende så de kan udelukke en hver form for diagnose. Vi får så at vide at der vil gå 4-6 uger før vi får svar på blodprøverne.

i den tid hvor vi venter på svar på blodprøverne er vi til en test nede i dagplejen hvor de skal finde ud af hvor Silje ligger i forhold til det motoriske og igen får vi at vide at hun slet ikke er i nærheden af at være alderssvarende.

nå vi får så endelig et brev om at vi skal komme ind på sygehuset og få svar på de blodprøver, da vi kommer ind på sygehuset er der selvfølgelig ventetid da det så bliver vores tur kommer vi ind og lægen har en stakke papire med og kigger på os og siger: jeres datter har en kromosom fejl, hun har et kromosom 18 for meget i stedet for to så har Silje tre, hendes diagnose er Edwards syndrom. 

Hele vires verden brød sammen, nu skal vi igennem en masse undersøgelser med hende. 

Det bliver en rigtig hård tid at komme igennem og man skal lige vende sig til at man er mor til et handicappet barn... 

Måtte lige en tur på Google og læse hvad det var da jeg ikke lige vidste det. Og hold nu kæft en tudetur. Jeg føler så meget med jer. Kan slet ikk beskrive hvor ondt det gør mig på jeres vegne og ikke mindst lille Siljes. 

Jeg sender jer de varmeste og mest trøstende tanker og kram jeg kan. 

Anmeld Citér

30. januar 2017

Newsence

Profilbillede for Newsence
stresset over kommune og a.kasse. Det vil bare ikke som jeg vil...

puha sikker en omgang.. intet jeg skriver kan fjerne jeres sorg og svære følelser men et kram skal du have 

Anmeld Citér

30. januar 2017

Mami

Puha det gør mig frygtelig ondt.. har lægerne sagt noget om fremtids udsigterne? 

min søn går på skole med en pige på 5 der har det, hun går med hjælpemiddel og taler enkelte ord og ellers kommunikere hun via en tablet, hun er vist lidt af en solestråle historie 

Anmeld Citér

30. januar 2017

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til verdens dejligste lille pige

Kæmpe stort kram til jer 

sender en masse tanker og ønsker om gode og positive udsigter trods diagnosen. 

Jeg vil gerne tro at det er opslidende.  Kan kun håbe at I har et godt netværk, der støtter jer alle 3

Anmeld Citér

30. januar 2017

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det gør mig ondt. Håber det bedste for jer og jeres pige

Der findes denne gruppe for handicappede børn - måske du kunne bruge den til sparring med andre forældre https://www.facebook.com/groups/202419373117851/?fref=ts

Anmeld Citér

30. januar 2017

Moar2011

Profilbillede for Moar2011

det jeg ked af at læse.

har lægerne aldrig tænkt at der kunne være noget? siden det først var inden jul i tjekkede for de forskellige ting.

Anmeld Citér

30. januar 2017

Bak

skoust skriver:

Det gør mig ondt at læse. Sikke en besked at få.

Håber I kan stå sammen og komme godt videre. Husk at tage imod alt den hjælp, I kan få til at få jeres liv til at hænge sammen og få det bedst muligt med jeres lille pige. Hun har brug for jer.

Anmeld Citér

30. januar 2017

Bebsen

Profilbillede for Bebsen

Åh det gør mig så ondt på jeres vegne  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.