Boligstøtte med barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2017

Anonym

Vi bor i en 4-værelses på 110 kvm. med 3 børn og er 2 voksne og jeg er hjemmegående uden indtægt og min mand har arbejde. Et lavtlønnet job. Vi får ca. 3500 kr. i boligstøtte.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2017

migxher

Det lyder meget rigtigt som 2 studerende med barn får vi 3500 i boligstøtte. Vi giver 6000 med vand/varme for 80 kvm 3 værelses 

Anmeld Citér

18. januar 2017

Anonym

Det lyder meget rigtigt,dog skal du være opmærksom på,at beregner ikke tager højde for kontanthjælpsloftet,såi vil ikke få hele beløbet.

Her er jeg alene med 3 børn på ressourceforløb,med en rå husleje på 9400,og jeg får 3500 i boligsikring.

Anmeld Citér

19. januar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle børnefamilier

Jeg var nysgerrig om hvor meget du/I fik i boligstøtte.

Min lille familie vokser og leder derfor efter ny bolig. Vi har kigget på en 3 vær. lejlighed på 70 kvm, der koster 5500 om måneden. I beregneren for boligstøtte skriver den at det vil give os 3219 kroner i boligstøtte.

For os lyder det uvirkeligt, da vi ikke har fået mere end 500 kr. i boligstøtte før, men det ændre sig når man får barn kan vi se.

Vi vil derfor gerne spørge jer, som bor i lejelejlighed, ikke privat udlejet men i et boligselskab, hvad I får i boligstøtte.

I må meget gerne fortælle hvor stor jeres familie er, og hvor stort i bor.

Virker beregningen rigtig, og kan vi få så meget i boligstøtte når vi har et barn under 18, eller det det måske os der har regnet helt forkert?

Jeg bor alene med 4 børn i et hus på 180 kvm husleje er på 7500 plus forbrug jeg har indtil nu fået. Boligsikring 979kr i boligsikring da vi har været to på kontanthjælp og uddannelseshjælp som er ramt af loftet

før loftet fik vi 3900 i bolig sikring 

er spændt på hvad jeg får her D 1 da jeg bor alene med børnene nu 

Anmeld Citér

5. juni 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg bor alene med min datter på 95 kvm. Huslejen lyder på 7300 og jeg får ca 2600 i boligstøtte.

hvad ligger din indtægter på ? Jeg bor nemlig i en 94 kvm lejlighed med min datter, og jeg får kun 1870 kr i boligstøtte, min husleje ligger på 7000 kr? 

Anmeld Citér

5. juni 2017

Anonym

Anonym skriver:

hvad ligger din indtægter på ? Jeg bor nemlig i en 94 kvm lejlighed med min datter, og jeg får kun 1870 kr i boligstøtte, min husleje ligger på 7000 kr? 

Jeg får 21.800 før skat

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.