Fest på Fynsland... Nu er det snart

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2009

Anja

Beklager meget, men jeg må desværre melde fra.

Manden meldte ud her i weekenden, at han føler sig stresset iøjeblikket og har svært ved at overskue at være så meget alene med børnene. Jeg skal jo på job 9-13 og så skulle jeg afsted til Fyn næsten med det samme. Han er normalt en, som kan overskue stort set enhver situation, så jeg føler, at jeg bør tage ham alvorligt, når han siger sådan noget.

Jeg har glædet mig meget til at møde jer OG til at have lidt MIG tid, men det bliver så desværre ikke i denne omgang. ØV !

Beklager, Mie. Måske kan du finde ud af at køre med Lise eller andre der kommer forbi det vestsjællandske.

Anja 

- der har læst indlægget igennem flere gange fordi jeg ikke har lyst til at trykke på "opret indlæg", jeg ville bare så gerne med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2009

Lise

ØV Anja...

Mie kan selvfølgelig køre med mig..

Anmeld

19. oktober 2009

Mie A

Lise skriver:

ØV Anja...

Mie kan selvfølgelig køre med mig..

Jeg tror hellere at jeg må kører selv, da jeg regner med at blive der natten over  Ellers mange tak for tilbuddet...

Anmeld

19. oktober 2009

Mie A

Anja skriver:

Beklager meget, men jeg må desværre melde fra.

Manden meldte ud her i weekenden, at han føler sig stresset iøjeblikket og har svært ved at overskue at være så meget alene med børnene. Jeg skal jo på job 9-13 og så skulle jeg afsted til Fyn næsten med det samme. Han er normalt en, som kan overskue stort set enhver situation, så jeg føler, at jeg bør tage ham alvorligt, når han siger sådan noget.

Jeg har glædet mig meget til at møde jer OG til at have lidt MIG tid, men det bliver så desværre ikke i denne omgang. ØV !

Beklager, Mie. Måske kan du finde ud af at køre med Lise eller andre der kommer forbi det vestsjællandske.

Anja 

- der har læst indlægget igennem flere gange fordi jeg ikke har lyst til at trykke på "opret indlæg", jeg ville bare så gerne med.

ØV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.