Fest på Fynsland... Nu er det snart

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2009

Helle30

yeps I´m in... regner med køre date med Helle..  

og om vi skal købe en helt ny GPS, det må tiden vise... hahaha vi har vores issues med de der GPSér..  haha

jeg skal da lige love for at der er sket en masse herinde i dag, jeg har ikke haft tid til at se på halvdelen af det.. vildt ik.  og normalt er jeg bare helt med, da jeg jævnligt kigger med her på arbejdet.  men kan da slet ik følge med i dag.

Vi har en date. Lise - Mie - skal I os' med herovrefra.

Og tænk engang hvor ærgeligt. Svigerforellerne kommer i den weekend, og så er jeg ikke engang hjemme.

- Helle - er SÅ klar til hygge hos Astrid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2009

Lise

Helle30 skriver:

Vi har en date. Lise - Mie - skal I os' med herovrefra.

Og tænk engang hvor ærgeligt. Svigerforellerne kommer i den weekend, og så er jeg ikke engang hjemme.

- Helle - er SÅ klar til hygge hos Astrid

Jeg regner med at køre selv (kører på gratis diesel) - jeg skal jo ikke drikke noget, og så skal jeg hjem igen om aftenen på et tidspunkt, da Christian skal bruge bilen næste morgen. Men jeg vil meget gerne tage nogen med...

Skal Anja ikke også med?

Og, ehh - ærgerligt at du går glip af svigerforældrenes besøg

Anmeld

14. oktober 2009

Millebasse

Ih, hvor gad jeg altså godt med!!!!

Anmeld

14. oktober 2009

Rasmine

Millebasse skriver:

Ih, hvor gad jeg altså godt med!!!!

Jamm, du kommer da, ik'!!!!

Anmeld

15. oktober 2009

Helle30

I denne forbindelse (og sikkert mange andre) har jeg vist misset nogle aftaler og beslutninger. F.eks: hvordan får vi noget i skrutten - altså fast føde? Og har vi aftalt at medbringe bamser, sjove hatte, badetøj eller haveredskaber? Og har du Asser madrasser, vi kan crashe på - ellers medbringer jeg bare selv. Og hvad tid er vi velkomne?/hvad tid kommer I andre. Jeg har rimelig styr på, hvem I andre er, det er da altid noget.

- Helle - helt uvidende om hvadsomhelst

Anmeld

15. oktober 2009

Lise

Av, ja - vi skal da have noget at spise. Skal vi medbringe noget?

Og hvornår må vi komme?

Anmeld

15. oktober 2009

Susan1978

Helle30 skriver:

I denne forbindelse (og sikkert mange andre) har jeg vist misset nogle aftaler og beslutninger. F.eks: hvordan får vi noget i skrutten - altså fast føde? Og har vi aftalt at medbringe bamser, sjove hatte, badetøj eller haveredskaber? Og har du Asser madrasser, vi kan crashe på - ellers medbringer jeg bare selv. Og hvad tid er vi velkomne?/hvad tid kommer I andre. Jeg har rimelig styr på, hvem I andre er, det er da altid noget.

- Helle - helt uvidende om hvadsomhelst

jeg tror faktisk ikke der har været snakket om det. Det eneste der har været snakket om er at holde bagagerum bytte/sælge loppemarked..

Anmeld

15. oktober 2009

Louise mortil4

øv tøser jeg er vist nød til at melde fra igen, med alt det her sygdom vi skraber til os her hjemme lige for tiden. Vi har jo fået falsk strubehoste ind her hjemme og nu er Liv ved at blive syg af det også også er der den mindre fine hage ved det at det smitter 14 dage efter de er blevet raske.

Så er manden også blevet booket til at skulle ud og lave med hele den weekend og de 2000 kr kan vi godt bruge nu det snart er jul.

Men hvorår var det der var børnetræf?? Det kunne jo være kalendere var fri der i stedet.

Anmeld

19. oktober 2009

Rasmine

Oooop........

Prøver lige at lave en updated liste, skriv dig på, hvis du ikke er på.

IVF

Lise

Helle

Susan

Mie

Anja

louise

Macrolf

Astrid

Bacon

M2

Anmeld

19. oktober 2009

Louise mortil4

Mebach skriver:

Oooop........

Prøver lige at lave en updated liste, skriv dig på, hvis du ikke er på.

IVF

Lise

Helle

Susan

Mie

Anja

louise kan ikke alligevel som skrevet tidligere i denne tråd

Macrolf

Astrid

Bacon

M2

rettelse til listen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.