Faldt lige over din tråd igen.
Hvordan går det med dig? 

Hej du.
Tak for tanken.
Tja, en måned er gået. Jeg har meldt mig ind i Fitness center for at komme kiloene til livs - ikke at der er sket så meget endnu, men jeg får trænet og intentionen er der.
Jeg har ikke fulgt min cyklus så nøje i den her måned, hvilket har været godt for mig i løbet af måneden, men skidt for mig nu, hvor jeg er gået et par dage over tid, har negativ test og ikke ved hvornår jeg skal forvente mens igen.
Jeg har til gengæld fået præsenteret manden for lidt statistik omkring sandsynligheden for graviditet i min alder, og i denne måned har han taget en del mere på sine skuldre, og arbejder med sin lyst. Uden regelmæssig sex ingen børn jo
I weekenden var vi på familiebesøg, hvor min svigerinde annoncerede, at hun er 12 uger henne - igen i første forsøg. Da jeg havde ønsket pænt tillykke og smalltalket lidt om det, måtte jeg lige på toilettet til en lille tudetur. Jeg synes det er svært, når det kommer så tæt på.
Jeg går ikke længere hos psykologen, hun ville gerne afslutte vores sessioner, og ærlig talt fik jeg ikke så meget ud af dem. Hun blev egentlig bare ved at sige, jeg skulle lave mere løse tidsplaner, og at jeg ville blive gravid i 2017. Men den tanke kan jeg ikke indstille mig selv på, for vil ikke love mig selv noget, jeg ikke kan garantere.
Alt i alt har måneden været bedre og alligevel sidder jeg i dag og er trist grundet den negative test (har et arbejdsrelateret arrangement indeholdende skadelige kemikalier og var nødt til at teste, så jeg var sikker på mine forholdsregler, ellers havde jeg givet det en uge mere).
Anmeld
Citér